pühapäev, märts 26, 2006

Piduritest, mõlkidest ja hokist

".. ja nurgal eduka debüüdi kõrri torkab küüneviil .." (dagö)

Minu õilis plaan veete mõnus pühapäev NRG lahtistel ustel, kuulata Jansa promot ja näha uut põlvkonda nõguhuvilisi luhtus kuidagi ootamatult. Prk F leidis, et nad vist ikka eelistavad poole päevani magada ja mina dumbass ei taibanud selle riski maandamiseks muud seltskonda sebida. dämit. Ilmselt pean ma hakkama masendusest siis tegema asju, mis ma viimaste nädalatega tegemata olen jätnud.
d'mit.

Aga eile oli tore päev. Möödus peamiselt Lõunakeskuses (Mallrats, I know). Lugesin lehekülje veaparanduskoodidest lürpisin tassi Mate Lemonit (kahtlaselt hea oli Gurmans'i kohta), vaatasin hoki EMV esimest kohtumist ja kohtasin naeratavaid inimesi. Võrdlemisi positiivne.

Hoki oli iseenesest ka lõbus. näiteks selline lõbus pisike kõvalefekt, et istusin vahekäigu astme peal ja minust vasakul olid venelased ja minust paremal olid venelased ja minu taga olid : venelased ja EESTLASED (wow). Venelasest vanamees ohkis ja hädaldas, saates Tartu meeskonna hädistele üritustele saateks ühmatusi, ebamääraseid kräunatusi ja üldlevinud venekeelseid "sidesõnu". Samut huvitav diskussioon tekkis tal ühe pasunaga naisterahvaga (slaavi päritolu otseloomalikult). Niipalju kui ma oma haleda vene keele teadmistega aru sain, oli teemaks see, et kes kuhu läheb. Vähema tähtsusega olid vist ka küsimused "kas" ja "kui sügavale". Sellest osast ma nii hästi aru ei saanud.
Minu taga oli hoolitsev pereisa (slaavi verd), kes üritas oma tütart veenda, et ta peaks ikka lisaks minu riiete peal tammumise veel karjuma "saibuuu, saibuuu". Ta siis karjuski. Kohati ei tulnud päris välja ja selle asemel kriiskas niisama.
Eestlased olid mingid päälinna hokipeded. Päris tore oli kuulata kui MEHED nemad ikka on, ja kui loll on ikka Filippov ja kui mõttetuid sööte keegi andis ja kui kõvad mehed nood teised ikka trennis olevat, aga näed, nüüd ei oska ikka midagi! So macho..

"Vastu tulevad, mööda lähevad..
inimesed ja hetked lähevad..
suud soojad ja laulud kähedad..
heihoo, heihoo" (dagö)

ahjaa, mõlgid.. Alati on ju hea olla avariis osaline, nii et sa ise terveks jääd ? Mulle ka meeldib. Keski naisterahvas pani Rimi parklasse sissesõidu mulle kinni ja suutis seda teha nii õnnestunult, et keegi tutvus tema auto tagaosaga lähedalt. Muhahahaaa, minu kahju: pidin teisest mulgust parklasse lipsama ja pärast nende üle irvitama.

1 Comments:

Blogger Ray D. Noper said...

khm. prk.F. üks liikmetest jõudis sel hommikul koju kell 0530 ja tõepoolest suvatses magada hommikuni :P

Always have a plan B, man :P

27/3/06 10:06  

Postita kommentaar

<< Home