teisipäev, juuli 11, 2006

Netikommentaaridest..

Iiih.. Parim võimalus veenduda, kui palju on haigeid, küündimatuid ja lihtsalt lolle ja labaseid inimesi, on kiigata kuskil netiportaalis artiklite kommentaare. Mina komistasin juhuse läbi postimehe läbulasse. HIRMUS!

Iga teine kommentaar on lahtris "iseoledveellollim", iga neljas kõneleb, kuidas tuleks ikka "lõuksi anda", ahju ajada, trahvid määrata, bla, bla, bla.
keskmiselt iga kümnes inimene mõistab, et ka vastaspoole argumendid kannavad sisu ja iga kahekümnendal on selle kohta midagi informatiivset ütelda..
Ja siis see keskmise kommenteerija õigekiri! Oeh, such fun..

Ma tõesti loodan, et netikommenteerijad ei jaotu ühtlaselt terves ühiskonnas. PALUN, teeme, et see pole nii! Tegelikult on ju 80% neist põhikoolipõngerjad, eks? onju?!

Kui selle peale pisut mtemaatikat ka teha ja oletada, et 95% kommenteerijatest on "saastinimsesed", siis see tähendaks, et vaid mingi 75% täiskasvanutest, keda tänaval kohtad, oleksid need, kellega suhelda ei ole mõtet. Päris hea!

Muidugi on siin päris mitu mitte-just-liiga ilmset eeldust tehtud, muuhulgas siis see, et "alakate" seas ei ole ühtegi mõistlikku inimest ( mis on ka ehk vale, ma loodan).

Btw, sõna "alakas" kohta meenub mulle küll kohe üks teine üritus, aga seda ma olen vist kõigile rõkanud juba..