esmaspäev, juuli 03, 2006

Hard Rock Laagrist ..

Et siis suvi. Siin ja praegu. Ja väljas. Kõikjal on masendavalt palav, sundides iga teise mõttevälgatuse poolelt maalt tagasi minema. Ei ole päris kindel, kas ma just neid kõiki taga igatsen, aga no siiski.. Mulle ei meeldi asjadest loobuda, kui ma pole nende väärtusetuses kindel..

Tänase päeva eriroog on olnud küsimus "Noh, sa olid ka seal ohtlikul üritusel?". Vihje siis Hard Rock Laagrile, kus väidetavalt olevat keegi surnuks torgatud. Enda ärritamiseks lugesin ka kuskilt vastava uudise kommentaarivada ja jõudsin taaskord järeldusele, et inimesed on ikka lollid küll. Kommentaarid stiilis "karvikud on kõik nugadega ärplejad" panevad natuke mõistma orkuti Fideelia-signe hala stereotüpiseerimisest. Seda enam, et tegemist oli minu vaatenurgast ühe rahumeelsema massiüritusega kus ma käinud olen.. Pigem taas ehe näide sellest, et pätte ja kaabakaid on igas kuues, igal üritusel. Üks-kaks-kaheksa tõbrast suudavad aga välist muljet ilmselt muuta märgatavalt. Päh!

Laagri ajal abas mind järjekordne sõnaloomehoog - "multimuusika". Antud väljend peaks siis iseloomustama eri suundadest tuleva muusika komponeerumist uueks teoseks. Ehk tekivad kunagi ka professionaalsed multimuusikud.

Ja miks KRT ma eelmine aasta laagris ei käinud?! Katatonia on sõltuvusttekitav..

soundtrack: Katatonia - "My Twin"