neljapäev, juuli 27, 2006

Murtud lilledest..

Esiteks, naeratavad inimesed on äärmiselt meeldivad, kas pole ? kiidan heaks ..

Teiseks,
kas teis äratab usaldust hostel nimega "Friendly Fun Franks" ? Mulle kõlab nagu Mooby's Riia moodi. Lehmakõrvadega mütsikesed peas, totter naeratus, minimaalselt 15 token of flairi jms. Ohjeerum. Hea randomijumal, kes sa meile veidraid situatsioone teele paiskad, tee nii, et ma eksiks nende suhtes. Järgmisel nädalal sõiman igatahes lätlasi..
Kui keegi juhuslikult pihta ei saanud, millest jutt, siis prk F ja neiu EK läevad minu kaasabil nädalivahetuseks Riiga, neiu EL leidis, et ta põlgab ära lätlased ..

No kurat, kui juba loetelu on alatud, siis oleks nõme kahe punktiga piirduda. Kolmandaks kasutan siis võimalust, et reklaamida Jarmuschi filmi "Broken Flowers". Üsna.. Jarmuschilikult tunnetuslik. Muud mõtted selle kohta hoian vist enda teada. Taas.

Murettekitav trend, aga viimasel ajal jätan ma üldse palju välja ütlemata. Orkutis ntx kirjutan pool tundi postitust: huvitavat, põhjalikku, informatiivset, argumenteeritut. Ja siis jätan submittimata, sest leian oma valminud postituse olevat kas mitte piisavalt täielikult teemakohase, publiku mittesobiva, sisu liiga isikliku jne jne..
Huvitav, kas see on märk, et ma hakkan vanaks jääma :P

Tundkem muret, NÜÜD!

(soundtrack: Blackjack - Rio del Soul)

Sildid:

2 Comments:

Blogger Ray D. Noper said...

Mõnes mõttes oli sul õigus.

Aga Mooby's ja token-of-flair'id on ju täiesti erinevad kontekstid ?

31/7/06 08:44  
Blogger Imre said...

Jah, aga paanikahoos suutsin ma nad oma kujtluspildis ühildada. Mõtle ise: Brian oma 27 (?) Token of flair'i ja lehmakõrvadega mütsiga, hõikamas midagi.. ("You two, get a room or something, höhöhööhhööö")

A noh, maisaa vist kunagi teada kui Fun seal oli..:P

31/7/06 12:48  

Postita kommentaar

<< Home