kolmapäev, oktoober 25, 2006

Sellest, kuidas karoshi mind üldse ei ohustanud..

Ei, ma ei ole töönarkomaan! Karoshi ei ohusta mind. Ju. Right ?

Jah, sa võid googeldada. Ei, ei ohusta mind.

Aga ma luban, et ma parandan ennast igaks juhuks ja homme olen tööl ainult nii palju kui hädapärast vajalik. Siis ma saan ülejäänud aja kulutada imelise fortrani ja MPI peale, et siis kiirelt maale lipata, sealt Tallinnasse-maale-Tallinnasse-maale ja siis saan jälle naasta õndsasse uni-kool-töö-uni rutiini väikeste varastatud pausidega ;)

btw, alati on tore, kui seltsimehed tänavalt tuletavad sulle meelde, kui lollid ja rebelid on mõned inimesed. Ise ju ei tulegi selle peale, et hullult lahe on tänaval suvalisel autol peegleid küljest lüüa. Kreatiivne destruktsioon kindlasti, võib-olla suisa perfoormants, nagu vanad eestlased ütli. Ja ikka mitmel autol järjest lüüa, siis näevad kõik kui võimas ta on, eksole ? Ehket kui keegi omab ülearust Vectra A vasakut külgpeeglit või teab, kust seda saab, siis andkem teada .. Ilmselt ma ise sellega enne talve aktiivselt tegeleda ei viitsi.

Aga, aitab viginast! Sisustagem ülejäänud osa päevast hoopis MK kodutöö tegemisega, muidu ilmselt "saatus ei soosi mind" mingist hetkest..

eih, ei ole kopp ees.

1 Comments:

Blogger Eva Labotkin said...

Huvitav, et just sinu auto kogu aeg vandalismi ohvriks langeb...

19/11/06 17:39  

Postita kommentaar

<< Home