esmaspäev, aprill 17, 2006

Elutarkusest..

Juhtus siis taas sedamoodi, et vahepeal olen ma palju õppinud sellesinase maailma kohta, mis mu armsa orkestriga konkureerib.

1) sinililli ei ole.
Lisagem sinna ette igikestva "Just try to realize the truth.." ja meil on taas üks diip tõdemus.

2) Piknikukohta tuleb valida.
Selgus, et tuleb olla hoolikas ja vältida naftabaasi territooriumil ebamääraste betoon- ja metallkarkasside vahel lasanje piknikuvormis tarbimist. Selgus, et see (ilmselt lõhn) meelitab kohale igati heasoovlikke onukesi, kes soovitavad sul lahkuda, sest muidu tuleb kuri politsei (ja soovitab meil lahkuda).

3) Pägalikud on konkreetsed.
Võitsin nädalivahetusel oma õe pägalikku täringumängus, mispeale too kortsutas kulmu ja kommenteeris siis: "Sa hakka nüüd koju minema..". Kuuletusin.

4) Suvi on alati tulnud.
Aega, kohta, viisi ja ulatust täpsustamata on suvi alati tulnud. Ma ei tea ise ka mida ma sellest järeldan või miks ma peaks sellest midagi järeldama..

10 Comments:

Blogger Ray D. Noper said...

Kui päris korrektne olla, siis ei olnud tegemist naftabaasiga vaid kas a) Ikodor'i või b) TREF'i territooriumiga...

17/4/06 14:46  
Blogger Eva Labotkin said...

Silt väraval lubas Ikodori.

17/4/06 14:55  
Blogger Imre said...

D'mit, ja mina ei näinud mitte midagi.. Oleks ikka pidanud kasutama universaalset üldistavat väljendit "karutagumik".

Mälu on nõrkadele!

17/4/06 17:09  
Blogger Ray D. Noper said...

Silt ei olnud väraval, silt oli tee ääres, mis näitas, et Ikodor on sinnapoole...

18/4/06 08:56  
Blogger Imre said...

ebaaus konkurents, sul on koduväljaku eelis.

18/4/06 09:02  
Blogger Ray D. Noper said...

"That's not much incentive for me to fight fair, then, is it?"

18/4/06 14:51  
Blogger Ray D. Noper said...

whatever the blogspot teeb, et itaalikasjad jutumärkidega maha korjab... aga tsitaat niisiis oli:

"That's not much incentive for me to fight fair, then, is it? "

18/4/06 14:52  
Blogger Eva Labotkin said...

Väraval, värava ees, värava taga, tee peal...suur krdima vahe.
Noper, ära targuta.

19/4/06 17:41  
Blogger Ray D. Noper said...

detailid loevad, neeger...

20/4/06 12:12  
Blogger Imre said...

kõlab nagu Ekspressi reklaam, neeger ;)

20/4/06 19:51  

Postita kommentaar

<< Home