pühapäev, aprill 23, 2006

Kooli kokkutulekust..

Kuulsin kuskilt eemalt läbi lehmalellepoegade, et APK korraldab suurejoonelised pidustused ja bakhanaalid, sest 240 aastat tagasi olla kuskil lähikonnas talupojad leidnud, et pägalikud on karjaskäigukski liiga lollid. Otsustasin, et sinna peaks ju ometi nägu näitama, ehk on huvitav, näeks mõne kadunud hinge, rõõmustaks pedagoogide üle jms.

Aktus oli naljakas, nagu põhikooli aktused ikka. Täiendatud aga peaasjalikult venivate ja vähese sisuga kõnedega erinevatelt külalistelt, kes tahtsid koolile nänni anda. Laste laulud olid sellega võrreldes isegi meeldivad.

Koolimajas selgus, et meie klass otsustas olla esindatud peale minu veel kahe liikmega. THANK GOD! Kui lisada siia juurde taasavastatud tõsiasi, et ma ei tunne enamiku sealkandi jorssidega suurt midagi ühist olevat, siis oli vähemalt kellegagi suhelda. Ahjaa, loomulikult oli põhitegevuseks aktusejärgselt loomulikult võimlemiskavad (üsna vaadatatavad, "neiu" Anar vist ei osalenudki aktiivselt nende loomisel) ja kaks(!) pändi. Tegelikult nad ei mänginudki eriti halvasti (tehniliselt), aga mul on mingi vastumeelsus selle umpa-umpa-umpa rahvaliku jämmi vastu.

Õnneks leidus vähemalt mõni inimene, kellega sai mõned tunnid siin-ja-seal ringi luusitud (Mate-klassi kapid sai läbi sobratud, oioi),
lasteaiaruume uudistatud (pägalikud saavad nüüd magada katuseakna all, lucky bastards),
keldrit avastatud (Talveaed, korraga saab teha 100 liitrit kohvi),
esimese klassijuhatajaga suheldud ("Eks ma õunte pealt vaatan!"),
raamatukogus uudistatud (alati hea koht olemiseks),
karvasega onu jälitatud (või oli see vastupidi?),
humanitaarabi diivanil passitud ("Oh, lahe! oleks pidanud ka rahvariietega tulema!"),
endine inglise keele õpetaja lubas mul tutvuse poolest müügis olevat ajalehte lugeda, kuni ta karvasega onu eest varju putkas,
almanahhis ei olnud meie aja omadelt mitte midagi (kaabakad!)
...

Muuhulgas selgus taas ja korduvalt, et minu mälu on lünklik. See'p see on kui sa oled kogu oma koolielu läbinud ilma asju pähe õppimata.. mina ei ole süüdi. tegelt ka!

".. ja ilma majanduseta ei ole sul mitte midagi" (TT)
"Ilma vanemate nõusolekuta ei tohi mänguasju kodunt kaasa võtta!" (Mängutoa sisekorraeeskirjast)

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Muuhahaha. Mul jäi seekord käimata. Väga ei kurvasta selle üle :)

25/4/06 01:53  
Blogger Imre said...

andestamatu :P Tollest lennust oli ikka suisa mitu inimest vist kohal..

25/4/06 13:47  

Postita kommentaar

<< Home