reede, august 18, 2006

Tumedatest skänneritest..

Huvitav, kas ma pidin kunagi midagi lätakatest rääkima ? Neist ei ole midagi rääkida. check.

Käsil siis tavapärane situatsioon: kell on 1:30, haige film just lõppenud, teeliiter lõpetamisel. Filmiks siis seekord "A scanner darkly" - P.K. Dick R. Linklateri-võtmes. Drug-use, blabla. Alati on aga hea see, et pole oluline MIDA üteldakse, oluline on mis kohale jõuab. Ja kohale jõudis emotsioon. Kerge paranoia, mõõdukas ärevus, Linklaterilik talk-fest.. Kiidan heaks. Eriti selle Linklateriliku talk-festi. Armas lugeja (teoreetiliselt armas, ehk, natukenegi) ilmselt märkab kahtlast Linklaterivaimustust ?
JAAA! Vabalt. Oi, mulle meeldib vaimustuda!

Ütelge mulle kust ma saaks Linklateri muuvi "Tape" ? selline hea pealkiri, mille järgi veebist otsida, eksju! Siis, regulaarsete aususehoogudega, nagu nad mul peal käivad, kulutasin aega, et otsida Tartu pealt originaali. 4 poodi-laenutust käisin läbi ja uurisin "kas neil on?", "kas teavad, kust võiks saada?". Suurim valik pidavat olema Poe-tänavas. Sealt sain ma ka kõige konkreetsemad vastused pärast veerandsekundilist järgimõtlemist ja uurimist: "Ei", "Ei". Neegrid!

Võiks muidugi veel padrata tegemistest. Näiteks, et sai täna võrtsjärvele ring ümber tehtud, Vooremäel tiksutud, ja kolm korda jänes oldud, aga.. some other time, some other monkey.

1 Comments:

Blogger Ray D. Noper said...

A Scanner Darkly oli raamatuna küll väga topeltplusshea... peaks su käest filmi võtma teinekord siis :p

18/8/06 10:01  

Postita kommentaar

<< Home