laupäev, november 11, 2006

Sellest lambilaupäevast ja heaolemisest ..

Lambilaupäev. Vaja maha molutada, teadlikult ignoreerides vajadust olla asjalik ;) Ja molutamises ma olen osav. Hmm, seda vist ei oleks väga mõistlik CV'sse lisada? Nad, va kaabakad, ei oskaks seda kindlasti hinnata. Nii hea, et ma töökohta vahetada praegu ei plaani .. Nevermind, see polegi oluline. Mis on olulisem? Prk F külastamisest laekus mulle täna Linklateri kauaoodatud ja raskeltleitav film "Tape" ja Palahniuki "Haunted". Kui kõik läheb plaani järgi, siis need peaks mul ka homsele asjalikolemisele kriipu peale tõmbama ja viima mind lähemale mahamolutatud lambipühapäevale ja panic-panic-panic-esmasp-teisip-kolmap-neljapäevale.

Alati on tore.

See tundus praegu vajalik kirja panna, maidea ise ka miks. Ilmselt on sellel midagi tegemist väitega et ma olen optimist. Sa ei teadnudki seda, eks? Mina ise ka ei usu, aga näed - räägivad. Aga heaolemisega võtan küll midagi ette. Muidu ma olen varsti nagu Jaye "Baby-saver" Tyler from Wonderfalls. EI, ma oleks veel masendavam, ma oleksin hea oma vabast tahtest!! Mis siis kui sellest saab harjumus ?!

GOSH! can't let that happen!

(soundtrack - silence)