pühapäev, november 12, 2006

Sellest tõendusest ..

" .. I hold the breath and check the time .."

Hmm. Komistasin täna taas situatsioonile, kus sain valida kangekaelsuse ja mõistlikkuse vahel. Loomulikult valisin ma kangekaelsuse ja nüüd kripeldab. Õige pisut. Nõme on see, et ma isegi ei tea täpselt kas ja millest ma täpselt selle pärast ilma jään. D'mit.

" .. be still for a moment .. everything depends upon you .."

khmm, right. Vähemalt olin ma hea klient ja shoppasin omale ühe Katatonia albumi. Mul olid need lood küll juba ammu olemas, aga vähemalt ma tunnen, ennast nii pisut vähem süüdi. Moodsa aja indulgentsid ? Odavam oleks vist pihil käia, kuid isegi see mormoon pöördus minust ära. Mitte, et mul sellest tegelikult väga kahju oleks. Kahju on vist teistest asjadest.. Õige pisut.

".. but everything has changed since then .."

soundtrack: Katatonia - Evidence