pühapäev, mai 23, 2010

Sellest, et kõik lõppeb äras..

Meistrite Liiga hooaeg selleks korraks siis läbi. Mul on küll imelik tunne nii ütelda, aga mul on hea meel, et Milan võitis. Mulle pole kunagi itaalia-hispaania rahaklubid väga istunud ega brasiilia “superstaarid” ega “park the bus” võistkonnad, aga olles näinud õige mitut Milani mängu – see ON sümpaatsete mängijatega meeskond. Ja mul on hea meel, et Maurinho edestas van Gaali ja Sneijder Robbenit. Mind isegi ei huvita, kes neist kellest parem on, kuid subjektiivsed meeldimised ja mittemeeldimised ütlesid, et finaal lõppes nii nagu pidi. Säh mind, ratsionalisti!

Pärast finaali tekkis paha tunne, nagu oleks Meistrite Liiga finaali pärast nädalavahetus passiivseks jäänud. Seega siis pakkisin ja pisut pärast keskööd olin juba teel  ärra. Öösiti sõitmine on endiselt mõnus, kuigi laupäeva öö on selleks üks halvimaid, sest piduinimesi on päris pikalt liikvel, eriti linna(de)s ja nende lähiümbruses. Kesklinna Statoil/Mac klaasipesuks-rehvirõhu kontrolliks polnud ka just toredaim koht olemiseks.. Pff.

Kuna mul konkreetset sihtkohta ei olnud, siis liikusin äikesepilve taga ajades põhja poole (mis on raske, sest teede suunad kipuvad ilmast mitte hoolima), soundtrackiks klassikaraadio, kust tuli üllatavalt meeldivat (koori-)muusikat. Pisut sünget, aga selle vastu on mul harva midagi ;) Kui sa ei tea kuhu sa lähed, siis ei saa sul ka kiire olla, seega nautisin rahulikku kulgemist ja püüdsin ristmikel teeotsade aurat tunnetada ..

..ja ette jäi Emumäe. Ennastohverdavalt lükkasin end võssa sääsekutsikate vahele ja otsisin vaatetorni üles. Nad tahtsin küll mult 5 krooni saada vaatetorni külastamise eest, aga kuna nad ei pakkunud mulle ei piletit ega brošüüri (mis ei olegi väga ootamatu kell 3 öösel vastu pühapäeva), siis ma jätsin alatult maksmata. Roigastest onn oli ka väga lahe. Isegi tuld oleks saanud teha, sest onnis oli tulease võimsa metallst sädemetepüüdjaga ja okstest-kändudest tugitoolid ;)

20100523_033120100523_0338

Hulkusin ka Päikeseonni juurde (endiselt trotsides sääskede horde) ja vähemvõsasemas suunas edasigi, sest maastik ja ilm olid mm-mõnusad. Mul oli päris kahju, et pärast peab auto juurde tagasi tulema.. Peaks muretsema omale hea seljakoti ja juhiilubadega sõbra: siis saaks lihtsalt juhuslikult suuna valida, ära astuda ja 24h hiljem paluda kellelgi mind teeristilt X üles korjata.. kuhu iganes ma siis ka välja ei jõua. Umbes nii nagu kunagi Hiiumaal sai tehtud, kuid ilma eesmärgita ja nii, et magamiskott kuivaks jääks..

20100523_0406_01

Eriti lahe oli aga ööbimiskoha leidmine. Nimelt kui kella 5 ajal uni hakkas tulema, siis nägin ühte rohtunud teed Tammiku bussiposti taga põldude vahele künkast üles ronimas ja sain hea inimtühja koha magamiseks ja raamatulugemiseks. Hiljem avastasin, et Isegi minu iidne Regio auto-atlas ütles selle Vaatekoha olevat (kuigi täna sellist pinnasrada sel kaardil enam teena ei kajastaks ;)). Ei ühtegi inimest/maja magamaminnes ega ärgates.

Btw, hääletaja oli ka tore: meeldivalt rahulik/tagasihoidlik, kuid näis intelligentne ja enesekindel. Selline.. aristokraatlikkus.. meeldib mulle. Hakka või uskuma, et inimesed on ilusad ja head!

Meenutatavad kohad:

  • Saadjärv
  • Emumäe, Salla, Tammiku
  • Simuna, Väike-Maarja, Kiltsi

Soundtrack: Louis Armstrong & Ella Fitzgerald - Summertime

5 Comments:

Blogger Anzu said...

Huvitav, kas need rahaahned inimesed kunagi seal vaatetornis kohapeal ka on? Kui ma viimati (pisutvähemöösel) vaatamas käisin, ei kohanud kedagi. Paik on aga tõesti mõnus ja muide, mul ilutseb üks roosa plastkaart üsna kasutult rahakotis.

fulley.

27/5/10 10:31  
Blogger Imre said...

Näädsa, pakatan ebaoriginaalsusest nagu harilikult ;)

Muidemise käigus ei tekkinud mingeid seoseid roosade plastkaartidega.. Mille/kelle ma sel korral ära olen unustanud ?

pessed!

27/5/10 13:24  
Blogger Anzu said...

Selle, et teoreetiliselt on sul vähemalt üks juhtimisõigusega sõber...

(porsi)

27/5/10 14:56  
Blogger olavik said...

Tõele au andes ei võitnud Meistrite Liigat mitte Milan (ehk siis AC Milan), vaid hoopis (Milano) Inter :)

27/5/10 23:12  
Blogger Imre said...

Tõsi ta on, et Milanos on mitu meeskonda ja ma oleks võinud täpsemalt väljenduda. Seda enam, et kõneks olnud meeskond on tõesti enamasti Interi nime all tuntud..

Kuna aga kõik saavad aru, kellest jutt, siis muutma küll ei hakka ;)

28/5/10 17:38  

Postita kommentaar

<< Home