neljapäev, august 07, 2008

Sellest aktivismipuhangust ja ärasolemistest..

Vahel juhtub. antagu mulle andeks. Ajalugu on näidanud, loogika kinnitanud, et on naiivne loota, et inimesed sinu ümber kulutavad aega ja energiat selleks, et Sinul huvitav oleks. D'oh. Seetõttu sai ka omale kohe pärast kanuutamist võetud retk saaremaale ja kohe Saaremaalt tulles haaratud kinni ideest külastada toredana näivat Haapsalu linna ja seal toimuvat Bluusifestivali. Isegi üllatunud, et mu tutvusringkonnas leidus üks autotäis huvilisi.. Äärmiselt meeldiv vaheldus, kui väljakäidud ideega keegi ka kaasa tuleb ;)

DSC00125Hoolitsemaks selle eest, et aktivismipuhangu käigus pisut rohkem emotsioone ja tegevust leiduks, sai paar kilomeetrit enne Haapsalu (Uuemõisas) autoga Audi alla (ette) jäädud. Igati loogiline ja mõistlik tegevus ju. Eriti kui sa jõuad õigesse linna tervelt 15 minutit enne festivaliala väravate avamist. Nohjah. Juhtub. Huvilistele käesolevaga teadmiseks, et minu lubadus hea idee korral suvalisse eestimaa otsa transporti pakkuda on aegunud. 

Augustibluus osutus logistiliste plaanide muutusest hoolimata mõnusaks. Esimene päev oli eriti meeldiv. Paremate palade hulka kuulus DSC00129muuhulgas Margus Kappel kitarriga, tuttavad ("Strange Face of Love"; "Pretty woman".. ), vähemtuttavad ja tundmatud palad jms. Ultima  Thule sobis linnusesse väga hästi . Mis mind veelgi üllatas oli see, et Compromise Blue oli märgatavalt meeldivam kui ma oskasin oodata. No offence, aga Emil on laulumehena PALJU asjalikum kui kahtlaste telešõu'de mölalõuana. Rääkimata sellest, et loomad ON lahti! Nagu pildilt näha, siis hoolimata rahvahulgast oli kõrgematel aladel hea akustika ja piisava vaatega seljatoega istumiskohad, kus oli ALATI ruumi .. no hea küll, akustikat ei ole eriti hästi näha. Sellegipoolest, mõnikord on tore, et mitmed inimesed on korralikud ja ei taha piirdest ebaharilikumale poole ronida ja maas istuda ;)

Tore oli ka see hoov (sõna otseses mõttes kiviviske kaugusel linnusest), kus meie seltskond telkimiskoha leidis (MK suhtlusvõrgu abil). Kambapeale oli meil mingi hetk vaasitäis vett pimeduse varjus hambapesuks.. Pisut jäi kripeldama, kas õigusjärgne omanik selle vaasi ikka tagasi sai .. Tegelikult me olime korralikud. Ahjaa, telgimängud toiduga olid ka muidugi toredad. Meie praktika näitas, et kuigi vein ja feta olid ka huvitavad, siis suurimat mänguväljakut nõudvat napoleoni kook ;) Enivei, minu tänusõnad kõigile osalistele: AJ, PE, MK, samuti assisteerivad jõud KK ja korteriinimesed M? ja ??.

Niisiis, sai pühaba häälega tartu tagasi jõutud, kohates teel näiteks kultuuri otsivat naisautojuhti, kes nõudis, et ma ühe õlle võtaksin. Oeh-jah, mina ei pea mitte külalislahkust ära põlgama, kuigi ma proovisin.. Tegelikult oli tore, muuhulgas kuulsin õpetlikku eesti räppi ja mitmeid lugusid Hu plaadilt. Kõigest 8 tundi ja 3 autot läbimaks 250 km Tartu tagasi.. et vähem kui 24 tundi hiljem alustada teekonda Hiiumaale ;) 

Veidrate asjade juhtumiseks peab pisut initsiatiivi näitama. Antud juhul ma leidsin, et ilgelt lahe oleks väike matk Hiiumaal jõudmaks Kassarile telkima vahepeatusega Vetsi Tallis kergeks söögiks-joogiks ja miitinguks ;) DSC00116Olukorra tegi küll pisut raskemaks vihmasadu ja telk&magamiskott, aga no mida muud sul olekski vihmaga kõndides teha kui teha trikke, et magamiskotti võimalikult kuivana hoida. Jõekülast Käina sain küll autoga, sest üks vanem mees näitas initsiatiivi üles  ja otsustas minu mittehääletamisest hoolimata ikkagi peatuda .. No, ma olin siis hea ja lasin tal ennast Käina viia. Kuidas jõuda Kassaril trahterisse, mille kohta sa tead ainult nime, aga mitte asukohta ? Lihtne - hakkad teed mööda astuma ja loodad, et kuskil on viit :P Taktika õigustas ennast täielikult ;)

Talli leidsin üles. Tasuks sain ohtralt meeldiv-veidrat vestlust nii aktiivselt kui passiivselt. Madalalt lendavad toonekured ja läbilõikavalt kriiskavad pannkoogid, menüü tõlkimine stiilis "fish, fish, fish, another fish, fish with stuff, pork" jms ;) Tänud vahetumatele asjaosalistele ja perenaisele, kes küll täiesti alusetult uskus mu telgiga lendamise võimesse ning võimaldas mul ööbida kuivas ja vähelendavas vagunis.
Jei.

Nüüd aga Tartus tagasi ja ootan huviga, millal ilmateade maffiat ja kerget veini lubab..

Sildid: , ,

3 Comments:

Blogger meRilin K said...

häh, minu tehtud pilt autost ei näe vist pooltki nii dramaatiline välja kui sinu oma. tea, kas julgen seda sulle üldse pakkudagi.. ;)

7/8/08 21:08  
Blogger Imre said...

Julge ikka. Draama pole eesmärk omaette ;)

8/8/08 09:49  
Blogger Anzu said...

niitore-niitore, et aktivism vahel puhkeb. pilte on mul ka, aga mis see draama on? :P draama.. traama.. trauma..festival (, alga!) :)

lendav telk?!

jäneseilm oli ka hea minu meelest.

8/8/08 18:15  

Postita kommentaar

<< Home