pühapäev, mai 02, 2010

Sellest, et minust võib mingi positiivne jupp saada..

Kontranäiteks täna vestluses läbikäinud tähelepanekule, et blogiveergudele kipub jõudma kerge vigin aga mitte kerge rahulolu, tunnistan ausalt ja avameelselt midagi positiivset. Näiteks seda, et see nädalavahetus kuulub aasta parimate sekka..

Reedel leidus seltskond vaatamaks küll juba nähtud, kuid endiselt omamoodi häid linateoseid Requiem for a dream ja Magnolia. Pole just kuigi tüüpiline algus postiivse jupi nädalavahetusele, onju ? ;)

Misjärel otsustasin veidra tuju ajel magamisest loobuda, haarasin magamiskoti ja avasin road-trip hooaja. Pime, vihm/udu ja mina sõidan kuskile, mmm, hea. Minuga hiljuti liitunud Jethro Tull ja Pink Floyd plaadid seltsiks, sattusin näiteks esimest korda elus Trepimäele, näppasin pisut und kuskil trööstituilmselisel külateel (nagu hommikul selgus) Mustla ja Kärstna vahel. Suvel peaks selliseid sõidan-öösel-ära üritusi sagedamini tegema hakkama. Abiks oleks ka uuema regio atlase muretsemine, siis ma teaks täpsemini, kus asfalteeritud teid leida, mida mööda ma kunagi sõitnud ei ole.. Oh, fun.

Päev jätkus HE raamatuga. Taaskord midagi, mida ma olin juba varem lugenud, kuid mind see ei häiri. Head asjad on korduvat külastamist väärt, eriti siis kui mälestus on tuhmuma kippunud. Kuna see on üldine tõde, siis äkki peaks ka paar inimest üles otsima, keda ammu näinud pole. Hmm, päris mitu meenub.

Next stop, kodanik SA vananemisüritus. Hoolimata minu tavapärasest tujukusest sotsiaalsuse vallas oli seltskond ja tegevusplaan üsna ok. Kardisõidust ma küll ei hoolinud, aga kõik mis pärast tuli oli väga ok. Saun, SuperMario&DuckHunt ja ohtralt suhtlust intelligentsete ja hea huumorimeelega inimestega. Möla poole ööni, that’s the way I like it!

Next stop, võimalus füüsilist tööd teha! Üritus polnud küll suurem asi pingutus, aga hea ikkagi. Oh, vahel ma tunnen sellest puudust ja unistan näiteks puudelõhkumisest. Ja metsa tahaks minna.. Eriti hea oleks mingi päevane kaart+kompass matk.. hmm.

Next stop, tagasi Tartu, kus KR kaasabil sai täiesti märkamatult poolpäev vestlusega täidetud, siunatud mu karjääri, mängitud käigult loodud maailma riikide mudeliga, sekka spontaansed dialoogikatked The Big Bang Theory’st, toiduks traditsiooniline tervislik õhtuoode (0,5 x sidrun, 1 x kohuke, 2 x parmesanivorstike, 100g? lepasuitsu juustu). :)

.. ja nüüd tagasi kodus, rampväsinud, kuid teadmisega, et see nädalavahetus oli HEA. Kiidetud olgu osalised, kes koostööaltid või saatuse otsustava sõrme toel kaasa aitasid või lihtsalt ette jäid. Aga nüüd uni ootab mind. Tuba on küll külm, aga tekk on kindlasti soojem.

(Juba homme jälle äripäevalainel ja oma traditsioonilise optimismiga).

Soundtrack: Pink Floyd – Is there anybody out there?

Sildid: