teisipäev, november 28, 2006

Sellest kuidas vanus tuleb..

Täna siis sadas igalt poolt õnne ja tervist ja .. midagi tüüpilist veel, mis kohe meelde ei tule. Soovijad võib vist jagada järgmistesse kategooriatesse:
  • inimesed, kes tunnevad ennast paremini kui neil on suures koguses "tere"- ja "palju õnne"-tuttavaid
  • inimesed, kes teevad seda harjumusest/kohusetundest
  • inimesed, kes teevad seda olude sunnil
  • inimesed, kes usuvad et õnnesoovimiseks on põhjust
  • inimesed, kellel muidu midagi ütelda ei ole

Kokkuvõttes valdavalt sisutu ja tüütu show. Ja kooki ka ei taha. Ja inimesi ka mitte - elu on liiga lühike, et raisata seda inimeste peale.

Flashback:
oktoober, vihm, Tallinna bussijaam, poolteisttund bussi ootamiseks ja kuivamiseks. Pime tüdruk koeraga ja vanem mees Securitase kirjadega hallikas vormis. viimane süütab keset bussi ootavat rahvast omale pläru ja tabades mind teda põrnitsemas, vaatab hetkeks maha ja siis keerab paelaga kaelas oleva pildi ja nimega töötõendi ümber, näitamaks selle valget tagakülge. Miks, oh miks, ei vaevunud paluma, et ta selle õiget pidi tagasi keeraks ja küsima midagi avalikus kohas suitsetamise kohta..
See stseen on täna kolm korda meelde tulnud, ju see siis tähendab midagi. Pakun seda, et ma olen liiga leebeks muutunud: loen bussipeatuses vanainimestele busside aegu ette jms. Aitab, homme ütlen kellelegi midagi halvasti!

Aga, pilt tasku, Homme on parem päev.

3 Comments:

Blogger Marian Hiire said...

ma ei tea, miks ma sinu blogi loen, juba mitmendat korda. see on millegipärast mu bookmarksides. ja täna ma lugesin jälle.
ma ei mõista, miks ei võigi sa olla hea, kogu aeg? et miks pead tegema ikka mõne pättuse sekka, lihtsalt põhimõtte pärast...
ükski harjumus pole tegelikult muidugi hea, ilmselt ka heaolemisharjumus, sest head tuleb südamest teha. aga kui juba südamest tuleb, siis ei pea küll mõtlema, et ee..., aitab küll nüüd headusest, peaks nats muud ka tegema...
jajah.
aga see on siis minu praeguse hetke arvamus ja kaja. olengi ses hetkes. olemas.

1/12/06 09:56  
Blogger Imre said...

Mina ka ei tea, miks sa seda loed. Aga ära hoia ennast tagasi, siis mulle jääb illusioon, et sellel on mingi eesmärk või midagi.

JA heaolemisega pean ma kunagi veel pisut mõtlema, kas ma võin ennast ametlikult heaks kuulutada või mitte. Ka isekus võib vahel ähmastele silmadele heaolemisena näida.

12/12/06 22:29  
Blogger Imre said...

hmm.. Rämediip lause sai. Tegelikult ma nii ei mõelnud.

12/12/06 22:29  

Postita kommentaar

<< Home