laupäev, juuli 21, 2007

Sellest kuidas ma olen kuulekas vasakpoolne lambuke..

Your political compass
Economic Left/Right: -4.38 out of +-10
Social Libertarian/Authoritarian: -2.87 out of +-10

test pärit aadressilt http://politicalcompass.org/


Üha enam selgub testidest, nagu ma oleks vaadetelt pisut vasakpoolne. Mind ennast ei ole veel ära petnud - minu nägemus ideaalist ja parimast praktikas rakendatavast ei ole mitte sama asi. Aga aitäh, oliriel (hea karjane), mind selle testini juhatamast.

Tegelikult võiks kunagi veel kommenteerida igasuguseid asju:
  • ähvardav, nõme ja tüütu shokolaadist jänes telefonis (ei, ei ole 6-feet-tall)
  • äraskäigud, olnud ja tulevad
  • karoshi strikes back
  • inimesed on lollid ja labased
  • inimesed on ilusad ja head
  • ..

.. aga ma ei viitsi.

Some other time, some other monkey.
või lammas.
(bah)

Sildid: ,

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Tegin ka selle testi ja sattusin samuti enda üllatuseks natuke vasakule...
Economic Left/Right: -2.13
Social Libertarian/Authoritarian: -2.15

Aga see sinu majanduse -4 on küll kahtlaselt palju ;)

27/7/07 16:27  
Blogger Imre said...

nagu harilikult on teooria ja praktikas rakendatav üsna erinevad asjad. Näiteks eesti-suuruses ühe või kahe konnaga tiigis ei pruugi turu isereguleeruvus alati õnnestuda. Teooria on hea ja õige, aga praktikas on vähemalt mingit kontrolli kindlasti vaja. Ilmselt see veendumus suunas mu vastuseid tolles ahhetamapanevas (?) suunas.

Selle otsustan hiljem, et kas ma peaks seda -4 häbenema või pidama testi ebakompetentseks või midagi hoopis muud ..

28/7/07 23:47  

Postita kommentaar

<< Home