teisipäev, mai 29, 2007

Valikutest ja esimesest saest..


Austatud publikum, liigutagem varbaid! Kuidas tundub? pole paha? ei midagi erilist ? Kui palju on see jalg sinu jaoks väärt ? Kui palju on su elu väärt? Kui palju on kellegi teise elu väärt?

Aga aitab küsimustikust, huvilised võivad vastata ja vastustele tuginedes iseendale psühhoanalüüsi teha. Tegelikult ma tahtsin üldse kommenteerida seda, et ma vaatasin sellist õpetlikku linateost, nagu "Saag". Üsna veider, arvestades, et ma nägin "Saag II" enne kui seda.. õpetlik looke niiehknii.

Hinnang:
script 8/10
visual 8/10
music 8/10
storytelling 9/10
acting 7/10
afterthoughts 9/10
= 82%

hmm, triloogia kolmas osa tuleb kuskil leida ^o)

Sildid:

5 Comments:

Blogger Anzu said...

Hõmm. Mul isegi on kolmas saag, aga küllap sa oled ta selle aja peale juba mujalt hankinud.

13/6/07 00:31  
Blogger Imre said...

ei ole näppu juhtunud kusjuures.. Kuna kindlasti on sul keelatud oma kolmandat saagi müüa, rentida, laenata ja avalikult esitada, siis ma pean ilmselt puhtjuhuslikult kogemata viibima lähikonnas, kui sa seda vaatama asud.

khm ^o)

14/6/07 22:45  
Blogger Anzu said...

ma siis annan teada, kus ja millal ma puhtjuhuslikult saagima hakkan. ilmselt alles kuskil juulis (võsa on liiga noor veel).

15/6/07 02:24  
Blogger olavik said...

oleks ma vaid seda postitust varem lugema sattunud...siis oleks võinud ju selle sae nii kogemata mu soolaleival esile tuua :P

27/6/07 12:54  
Blogger Imre said...

no krt, ma olen ainuke saeta (saetu:P).

2/7/07 09:51  

Postita kommentaar

<< Home