pühapäev, juuli 01, 2007

Sellest, kuidas ma HRLil käisin.


Esiteks lubage mul alustada õpetliku tervitushüüdega, mis tähistab minu naasmist tsivilisatsioonirüppe:

JEEEEEEEEE[E]

Esimene plaan (seitsmest enamkasutatavast ? eiei, ma olen viimasel ajal liiga palju Jonathan Stroud'i lugenud) on see, et mul on taas internet. As can also be seen from current diagram. Plaan number kaks kuvab meile hoopis seda, et ma jõudsin HardRockLaagrist eluga tagasi. Sutsu räpaselt, sutsu väsinult, kuid kahtlemata rahulolevana..

Ma küll ei viitsi detailides paremaid seiku kirjeldada, aga tuleviku tarbeks enda mälu värskendamiseks mõned märksõnad:
* "kurat, sajab ja und ei tule.. lähen õige homme hoopis Laagrisse".
* Hääletajad & A & lambiinimesed
* Johnny Depp
* pähklite paljunemine
* mudased tütarlapsed ja "Kallistameeeee!"
* Tiamat - Sympathy for the devil
* "Gay Bar" kui uus hümn
* akadeemiline big happy family ;)
* - "Dokumenti tahan" - "Ei taha!" - "Ok"
* Leebe-leebe meeskond.
* Laager tuleb sügiseti korraldada , siis jõuab pähklipuu rockivaadid suuremaks kasvatada.
* ...

Igatahes, selle suve kogemuste põhjal: rabarockile tasub minna kui tulevad head esitajad, HRL võiks igal juhul külastada..

ja btw: J.Stroud'i Bartimaeus'e triloogia on mõnus. Eriti Bartimaeus, oo Tiivuline Siug.

soundtrack: Rasmus - ???

Sildid: ,