neljapäev, jaanuar 31, 2008

Sellest kuidas viginat ei saa vaka all hoida..


Seekord siis minu südamlik kaastunne neile, kes peavad erinevatel asjaoludel minuga suhtlema ;) Täna taas jonnisin ja tajusin ka ise, et mu käitumine ei olnud ehk väliselt päris 100% mõistetav, aga mida sa hädaga teed, kui no lihtsalt ei ole sellist tunnet, et nüüd selgitaks mis või miks või kus või kuidas. Tundub kuidagi .. mitteoluline.

Igatahes, hulkusin siis pisut linnas ringi ja mõlgutasin erinevaid mõtteid. Muuhulgas teadvustasin, et ma tunnen mingit haiglast uhkust selle üle, et ma ei vaja peaaegu midagi (mida demonstreerib ka minu aktiivne passiivsus korterisse asjade muretsemises - raamaturiiul, gaasiballoon, lauanõud..). Inimesed lähevad seejuures samasse lahtrisse - "mõni teine homme".

.. ja aknad on nõmedad. igaühe taga võib varitseda üks või mitu inimest. Uhh.

Võtaks hoopis soojemad ilmad, siis võtaks magamiskoti ja läheks mitmeks päevaks kuskile linnast ära. MK on süüdi, tema tuletas meelde! bugger!

soundtrack: Scorpions - But the best for you.

Sildid: