kolmapäev, november 28, 2007

Sellest järjekordsest tähtpäevast..


.. tahtsin pajatada. Isiklik veerandsada ja blogi sajas postitus. Eriti veider on see, et mõned inimesed isegi näivad vahel kiikavat siia. Arvestades eesmärgitust, isikliku ja kasutu informatsiooni hulka jms on see tegelikult üllatav. Ma arvan, et inimesed on optimistid ja loodavad, et just see järgmine postitus on nüüd mingi sisuga. Või, kui ma oleksin staar, siis võiksite te sügava mõtte, iroonia ja viited ise juurde mõelda ja ma võtaksin avasüli loorberid vastu.
Seda on ennegi juhtunud, ma usun. Veelgi enam, ma usun, et see skeem ei ole tingimata halb, sest lõpptulemus on ju kasulik, isegi kui selle käigus jagatavad loorberid oleksid teenimatud.
.. kuna ma aga ei ole staar, siis seda probleemi ei ole. Tough luck..

Täna sai siis ka taas populaarne oldud: käepigistus paremale ja vasakule, mõned paljuõnne-skräpid, paljuõnne-mõsnikõllid, hea-klient-ainult-sulle-sõnumeid jms.
Hoolimata minu liigvarajasest (8ks kooli) päeva algusest, valutavast kurgust, vaevalisest hingamisest, termoregulatsioonihäiretest jms (jah, ma tean - see on see palja peaga käimine), oli kõik see kuidagi talutav, isegi meeldiv. Võrreldes eelmise aastaga jäi mulle endale mulje, nagu ma oleksin nüüd mingi super-rahulolev, peaaegu mittemisantroop ja optimist ka kõige otsa veel. Nendest on kusjuures (näiliselt?) saamas mu orkestri püsikunded.. See on ju mööduv nähtus, right ? Mõned inimesed juba vihjavad, et ma pole enam ülbe ka. See on positiivne ? Negatiivne ? Vahet pole ?

Vaikne ja tasane tunnustav peanoogutus inimestele, kes tänasele päevale midagi positiivset lisasid. Näiteks varustada mind nädalajao hõum-meid maiustega, veini saata ja/või tarbida, seltskonda pakkuda, meeldivalt möliseda jms. Ja märkida tuleb vist ka meeldetuletust, et ma peaks vältima peach'e ja playstation'eid ;)

Ja kuna kõik mind nagunii alkohoolikuks peavad, siis ma võin ju ka samahästi teha reklaami, et kontorist paarikümne samme kaugusele (lutsu raamatukogu vastas, üle tänava) on tehtud uus väike vinoteek "75cl", kust saab veini, veiniteemalist juttu kuulda ja sularahas makstes 3% alet. Tegelikult on alkohol paha, m'kay. Piraatlus ka.

Aga nüüd on aeg üks uni leida. Kes teab, millal jälle saab. Teadusarvutused ja pöff suudaks mind ilmselt kuuks ajaks uneta jätta, kui neile voli, õigus ja tähelepanu anda. Näis ;)

soundtrack: TErminaator - Sinu juurde tagasi (randomijumal, noh! Ärge lööge!)

Sildid: ,

2 Comments:

Blogger olavik said...

A ja I, ma tahaks nüüd virsikuteemalist kaklust näha :D

29/11/07 13:09  
Blogger Anzu said...

ärkvelpüsimise maailmarekord on 18 ööpäeva. ma tean, ma toimetasin öösel kella kolme paiku artiklit selle kohta, kui tähtis on inimesele uni :P nii et.. kaua see pöff kestabki.. :)

29/11/07 15:49  

Postita kommentaar

<< Home