reede, november 30, 2007

Sellest sportlikust korporandikiusamisest..


Minust on ikka nii inetu kahtluste käes vaevlevat korporanti veenda korporatsioonide mittevajalikkuses. Eriti arvestades seda, et ma ise seda nii tulihingeliselt ei usu ega tegelikult näe vajadust seda nii aktiivselt teistele inimestele peale suruda. AGa noh, juhtub.. Idee oli mul vähemalt õige, hoolimata sellest, et praktikas enamik inimesi (including myself) ei ole nii tugevad+osavad+enesekindlad+hakkajad, et korpi häid kõrvalefekte samas mõõdus saavutada ilma korpi halbu kõrvalefekte kaasamata (korpi astumata). See ei muuda tõsiasja, et ideaalis ei tohiks keegi vajada sellist tehislikku ajendit aktiivsuseks. Miskipärast meenub Nietzsche..

Idealism sobib mulle. Mõõduka ja õigeaegse ajuloputuse korral oleks must kindlasti hea nats või kommunist saanud.. või hoidku jumal - marurahvuslane. Mul on vist hästi läinud, et ma ei ole ennast (vist) ühegi sellise ilmselgelt uppuva laevaga sidunud..

.. ja kook jäi ka teist päeva järjest rahvale sissesöötmata. Seejuures isegi kogemata ;). Oeh, nüüd söön ja nutan. Ehksiis kui tänaseks peaks ka külalisekandidaate leiduma, siis kooki ei paku. Veini ka mitte. Nelja veini kahe päevaga proovida on isegi minu jaoks pisut palju. On teed. Joogem teed.

soundtrack: Agent M - 7 surmapattu
("..sest mu viimne patt on ees"?)

2 Comments:

Blogger Anzu said...

Einoh, tore oli ju :P

30/11/07 23:53  
Blogger Unknown said...

Korpidest rääkides... Ma pole mingi vastane, kuid ei pea neid ka kuigi mõttekaks. Kõige sobilikum tundub korp olevat Tartu Ülikooli esimese kursuse üliõpilasele, kes on tulnud kuskilt kaugelt ja kellel pole sõpru ja/või kellega koos mõõdukas/vähemmõõdukas koguses õlunaati tarbida. Teine point oleks lihtsalt tutvuste saamine. Kes teab, millal tulevikus võib vaja minna..? Ma olen mitmel külalisõhtul käinud ja mul mitu sõpra mõnes korbis, kuid ise sinna liikmeks ei kipu. Vana ka vist juba, et mitu aastat noorematele pudelit avada või nende laga koristada.

5/12/07 16:56  

Postita kommentaar

<< Home