esmaspäev, september 01, 2008

Sellest kuidas hambaarsti juures meeldivalt aega veeta..


Peaaegu oleksin lugenud päeva lõppenuks, aga ei tohi: häid asju tuleb meeles pidada, näiteks neid iseendaga oma blogis jagades :P

Etsiis, ilus esmaspäev, tarkusepäev, esimene koolipäev nii mõnelegi üle pika suveaja. Esimene mitte-kooli-septembrialgus minule. Igati mõistlik mõte seda tähistada oleks panna hambaarstile aeg (kas teie siis ei tee niimoodi?). Et elu huvitavam oleks, siis käisin välja ka kaardi "eee, maidea millise arsti juurde". Mis on tõenäosus, et sellest tuleks meeldiv kogemus ?

(Žest) Väga Väike!

Õnneks mittenull, seega randomijumal tegi oma ja tulemuseks oli hoopis kena noor arst, vähem tööd kui ma kartsin ja meeldiv suhtlus kauba peale. Eredamad pärlid olid näiteks arutelud teemadel:
"Tuimestus, kas ühekordne pakkumine?"
"Mis häirib inimesi rohkem: puurimine või vastik klamber"
"'vist' ei meeldi hambaarstidele"
"10 sekundit taastumiseks"
"hambaarstieelse lõualihaste treeningu kasulikkusest"
+ otsereportaaž mu "nina all" toimuvast.

On vist mõistetav, et vestlus oli üsna tihti ühepoolne. Ma küll püüdsin oma osa anda, aga arvestades inimeste huvi mulle asju suhu toppida, siis ma olin viisakas ja leppisin võrdlemisi tihti ebamäärase mõminaga.

Kahtlemata elu huvitavaim hambaarstikogemus. Peaks helistama ja arsti nime küsima - sellist šõud ei tahaks tulevikus mõne nohiseva tädikese vastu küll vahetada..

Sildid: