kolmapäev, veebruar 04, 2009

Sellest, et vesi teeb väikesed inimesed rahulolevamaks..

Kahtlustasin seda ennegi pisut. Nüüd olen suisa veendunud. Väike-mina-inimene sai vee juba eile tagasi, kuid oma otsatus headuses, et ka teised väikesed inimesed saaksid lume sulatamise asemel aega paremateks asjadeks kulutada, esitasin maruvähe proteste, kui otsustati uus veevarustusvõrgustik panna läbima minu köögi. Plastiktoru, mõtelge!
Mulle endale näis, et see otsus oli tingitud ääretust hoolivusest ja empaatiavõimest, kuid kindlasti küünilisemad seltsimehed kahtlustavad, et mul oli räige omakasu mängus ja et ma olen nagunii juba ammu otsinud võimalust, kuidas teiste kulul hakata omale kööki erinvaid veetorusid koguma.
Mis meenutab, et ilmselt võiks kunagi uuesti Personality Disorder testi teha. KR (peaaegu oleks valed initsiaalid kirjutanud) tegi seda suisa mitu korda. Mina nii drastilisi hüppeid ei tee.. aga ei saa ju oma nartsissistlike skisoid-obsessiiv-kompulsiivseid hobisid ka täiesti tähelepanuta jätta.. Eelmine kord skoorisin tublisti.

Soundtrack: Beatles - smth (miks ma kunagi ei viitsi biitlite puhul lugude pealkirju vaadata ?)

Sildid: