teisipäev, veebruar 10, 2009

Sellest, kuidas ma proovin haiglasolemist.. [vol 2]

Eile kurtsin, et palati VM tundis ennast ilmselgelt nadisti ja tegi ennast regulaarselt kuuldavaks. Selgus, et ta ei erista ka eriti ööd ega päeva - jutustas terve öö samamoodi kui päeva. Vahepeal mitteverbaalselt, vahel äratuntavalt vene keeles (mõnede puuduvate häälikutega - mulle näis), vahel eesti keeles. Korduvate magamajäämispüüete ja magamiste vahel on mulle meelde jäänud ainult mingi lause tavotist. Öösel oli see üsna wtf-moment. Täna lõunal vahetati see õnnetu mees järgmise vastu. Selgus, et V on ida-blokist pärit tartlane ja räägib vabalt nii vene kui eesti keelt. Seega nüüd ta regulaarselt tõlgib asju kas mulle või M'le:P Päris naljakas tegelikult - kuulda nilbeid anekdoote nii venekeelses versioonis kui siis kohe eesti keeles. Vähemalt on meil nüüd käepärast mugavam ja kiirem "sõnaraamat" kui Google Translate.

Muide, mulle meeldib tunne sadada võõrasse maailma, kus sinu eelmine/praegune elu ei mängi mingit olulist rolli. Seal võõras maailmas on uued Kunnid ja Kümned ja Kaheksad - väike uus ühiskond oma teistsuguste piiride, reeglite ja veidrustega. Fun, hakka või rohkme ennast veidratesse situatsioonidesse loopima.. 

Sildid:

2 Comments:

Blogger Delorez said...

Oi, ma ei saa siinkohal hullumajja meldimist soovitamata jätta. Kui Sul kunagi vaba aega on ja huvi veidrate maailmade vastu säilinud, võta see üritus ette. Kuigi Sa pead päris veenvalt probleemset persooni etendama, et Sind vastu võetaks.. Sinna ikka igasuguseid ei lasta:P

11/2/09 01:02  
Blogger Imre said...

Delorez-peib, sina võiks ikka minusse uskuda. Kui ma pingutan ja harjutan tublisti, siis ma suudan kindlasti piisavalt probleemne olla.

14/2/09 13:00  

Postita kommentaar

<< Home