reede, oktoober 02, 2009

Sellest et võiks ennast tegudele lükata ..

Nagu mitmed inimesed juba oma märganud, sahkerdan ma CV-ga ringi. See viitab plaanile hakata kunagi kuskil teises ruumis tööd tegema. Usun, et on aeg, see on õige ja on vaja.

Okei, aeg on küll halb, aga ainus aeg, mis mul praegu on. Nimelt vaadates ringi, kes Tartus võiks sobida, oli ebameeldiv üllatus, et loendamiseks näib ühe käe sõrmede kasutamine olevat üüratu raiskamine. Paljud neist loendatuist suudaksid paremat töökeskonda pakkuda – seda ei tea, kuid kindel võib olla, et see argument saab sobivate arvu vaid vähendada. Kui mõni kandidaat ka jääb, ei pruugi need palkamisest huvitet olla ;)

Kui pisut muid asju ümber korraldada oleks valik muidugi märgatavalt laiem. Näiteks:

a) loobuda oma .NET kompetentsist ja alustada rookie'na mõnes muul platvormil
See oleks halb, sest mulle meeldib see, mida ma praegu teen (tehnoloogiliselt). See ei ole kaugeltki mitte ammendunud. Lisaks ma olen praegusel alal piisavalt kompentne, et olla tööjõuna tuluallikas, mitte kuluallikas. Selle mahaviskamine ei oleks mõistlik.

b) Tallinn
See on oleks halb. Mulle ei meeldi Tallinn. Ka ajutise lahendusena oleks see mõõdukalt halb.

c) Hakata vabakutseliseks või muul moel ise ettevõtlikuks
Selleks oleks vaja kontakte (mida mul napib), turustatavaid ideid (mida mul vist napib) ja käimatõmbamiseks ressursse (mida mul napib).

Aga, kui kellelgi on vihjeid, ettepanekuid või muud kasulikku üle, siis andke teada. KÕIK on veel lahtine. 

(Ühtlasi minu tänusõnad SA, MK ja KR poole, kes on mind juba pisut aidanud, 'täh.)

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Millest selline otsus? Tartu kollektiiv tundus ju vägagi mõnus olevat.

Tallinnas isegi teaksin sulle sobivat töökohta... aga Tartus kahjuks ei.

3/10/09 01:05  
Blogger Imre said...

Mitmed põhjused. Nädalavahetusel saab ehk pisut vähem avalikul moel täpsustada.

6/10/09 00:07  

Postita kommentaar

<< Home