teisipäev, september 08, 2009

Sellest, et vigiseks pisut..

Tööl on motivatsiooniga "kergeid" probleeme. Hurmiga surmani, sekka mõned tuuleveskitega võitlemised.

Inimestest on kopp ees. Ei meenu millal ma viimati kelleski positiivselt üllatunud oleksin.

Ja ma ei tea, mida ma tahan. Üks poolaasta valutamist kuluks ära, paneks asjad jälle paika. Mittemillegi nautimise võlu oleks hea lihtne.

Bah.

Et ma ära ei unustaks, loetud sellised asjad:

Iain Banks "Wasp factory"
Korduslugemine, seekord siis inglise keeles. Teistkordsel lugemisel (üllatusmomendita, põnevuseta) on see raamat märgatavalt erinev kui esmalugemisel. Kahjuks kehvem. 

1279John Steinbeck "Hommiku pool Eedenit"

700+ lk "perekroonikat", kuid nii haarav, et ei ole kerge käest ära panna. Ja mõtlik-piltlik, mida ma nüüdseks juba oskasin oodata. Märgiks ehk seegi, et see raamat sai läbi loetud ca 48 tunni jooksul, mis minu lugemiskiiruse ja –harjumuste juures on .. ootamatu.

 

Soundtrack: Allan Vainola - Argipäev

Sildid: ,

2 Comments:

Blogger Delorez said...

Sügisel masendumine ei sobi Sulle, kallis. Sulle meeldib sügis, mäletad?

Aga ma ei saa kuidagi jätta mainimata, et inimeste üle positiivselt üllatumine oleks marupalju lihtsam, kui Sa nendega normaalselt käituksid kõigepealt. Ja sajaviiekümneüheksandat korda - suhtlemine võib kasuks tulla, kui mingi probleem on.

Igatahes, võibolla kuluks Sulle ära üks filmiõhtu? Teeõhtu? Magicuõhtu? Või hoopis millegi tavatuma tegemine mitteniiigapäevase seltskonnaga? Korja näiteks mõni vana tuttav kuskilt üles ja mine mängi piljardit.

Ootamatute s***tujuepisoodide eksperdina võin öelda, et üksinda reaalsusest eraldumine ei anna soovitud tulemust - see töötab ainult väsimuse puhul.




monewund

8/9/09 10:44  
Blogger Imre said...

Ära hoogu satu - rahulolematus ei ole veel masendus.

Aga et sa saaksind linnukese kirja, siis võtan su õpetussõnad teadmiseks.

8/9/09 19:01  

Postita kommentaar

<< Home