reede, märts 02, 2007

Sellest kuidas Imre Tühiranda vaatas..


Oehjah, ma olen kaheksa korda mõtelnud, et nüüd peaks jälle oma vigina ja muidu kommentaarid siia välja paiskama, aga no ei saa mahti! Nii tore on ju pseudoasjalik olla. Ah, ärge hakake käega märku andmagi, et ära ei petnud..

Vaatasin eile ära sellise teose nagu "Tühirand". Üsna õpetlik, vuntsidest hoolimata. Rahulolematus, lollus, mõistmatus ja saamatus - väga eestlaslik. Lisaks veel ajastuks ehe nõukogudeaeg, mida kahjuks pärsi hästi taastoota ei olnud õnnestunud. Aga see ei olnud vist ka eesmärk. Tegevustlik on pisut jabur, pisut aeglane, pisut masendav. Dialoogid on sisutu või puuduvad üldse. Teatav sarnasus JArmuschiga on isegi olemas (H.Volmeri arvamus).
Soovitan kindlasti kõigil sellegipoolest see lühifilm (40 min) ära vaadata. Targaks ei saa, elamuse siiski. Hinnang 60/100.

Veider, aga ma usun et minugi tutvusringkonnas on inimesi, kes ei ole isegi suutelised rahuloluks. Vähemalt mitte kauem kui mitmed (loe: several) minutid. Nimesid nimetama ei hakka, aga eks need kandidaadid teavad ise.. ;) See, et ma ise vahel ei ole 100% kindel oma tahtmistes, ei loe :P Ma vähemalt olen oma elu ja valikutega rahul, vahel õnnelikki. Nii hea on teistele näpuga näidata ja vigiseda..

Järgmine teema: HRL esimesed esitajad on joonele pandud. Soilwork, mingid gootid ja ebamaarased poolakad. Tegelikult olen ma veendunud, et pole vist olulist vahet, mis line-up sinna koondub. Häid asju tuleb nagunii ja mina lähen sinna nagunii. Eks kui piletid müüki tulevad ja esitajate nimekiri kaalukamaks läheb, siis hakkan jälle promo tegema õilsas lootuses mingi seltskond kokku saada. Kui haledad vabandused jälle kuhjuvad ja "kurihuvilisi" ei leidu, siis.. no, ütleme, et minemata ma sellise pisiasja pärast ei jätaks. Kui keegi tore inimene on sama plaaniga, siis andku teada .. (d'mit, pidin ju piletid ära ootama).

Kui viitsiks vigiseda, siis räägiks veel:
1) kuidas ma ühe brassiillase eestlastevaenulikuks ajasin
2) kuidas ma pole seni ühestki loengust veel puudunud, aga kiusatus kasvab iga päevaga
3) kuidas neli päeva järjest hilisõhtuti tööl passida ei mõju motivatsioonile hästi
4) tavalisest inimvaenulikkusest, põhjndatust (EL,KaRe jms) ja põhjendamatust
5) kuidas ilus plaan täna bridži mängida läks lörri (haige sõna).

Paraku ei viitsi..
Some other time, some other monkey

Soundtrack: Pet Shop Boys - Being boring

Sildid: ,