teisipäev, jaanuar 23, 2007

Sellest kuidas orkutis tuusaks saada..

Orkut on minu sõber. Brasiillasetest, spämmist ja lollidest inimestest hoolimata. Hiljuti (paari nädala eest) kommenteerisin Tartu ülikooli kommuunis, et seal on kuidagi portugalikeelseks õhkkond muutunud ja et volitatud isikud võiksid selle vastu mõningad sammud astuda. Nagu ma täna avastasin, siis nad astusidki: ma olen nüüd moderaator! Mida me sellest õpime ? Seda, et tänapäeval tuleb vigisemisegagi ettevaatlik olla ja igaks juhuks jätta endast vastutustundetu või suisa küündimatu mulje (miks mõnedel inimestel see loomulikust tuleb?).

Moderaator-olemisega harjusin kiiresti. Kaasplondiin EK soovitas mul preventatiivselt plokkida noorpoliitik EL, aga ma vist ei saa seda teha. D'mit, ma olen ikka liiga hea inimeste vastu.Niipea kui ma kahe kliki kauguselt teise kommuuni libisesin, siis oli shokk kiire tulema; "wtf? maisaagi inimesi bannida?".

btw, edukalt sai tehtud viimane eksam sel semestril.. Nüüd on jäänud veel hunnik pisikesi tegematajäämisi semestri keskpaigast, et informaatika didaktika punktid koju tuua. NÜRI!

Sildid: ,

3 Comments:

Blogger Ray D. Noper said...

Power :)

24/1/07 08:47  
Blogger Eva Labotkin said...

Hirmus mõeldagi...

24/1/07 09:31  
Blogger Germaphon said...

kui tartu teemal tahad vaielda, siis saada e-mail: heretm@ut.ee ja ma vastan su viimasele postitusele põhjalikult. Mul ka viimased eksamid tehtud:D Saan vaielda küll, aega on.

27/1/07 01:27  

Postita kommentaar

<< Home