pühapäev, jaanuar 21, 2007

Sellest täiesti tavalisest kettkirjast..

Ei saa mitte vaiki olla ..

Palun, hea inimene, ära saada mulle enam kirja infoga, kuidas ma saan hästi lihtsalt 78000 krooni. EITAHA! Miks, oh miks küll ei taipa inimesed, et selles skeemis on võitjaid ainult siis kui: sul on lollid sõbrad, kellel on lollid sõbrad, kellel on lollid sõbrad, kellel on lollid sõbrad? Tegemist on ikkagi tavalise püramiidskeemiga. Ja inimesed kes selles osalevad on kas lollid (kui nad kandsid kellelegi raha) või ebaausad (kui nad panid lihtsalt oma nime ja kontonumbri sappa). Lisandub veel solvang, et sa selle kirja mulle saatsid - vihje sellele, et ma võiks sellest huvitatud olla ? FY2.

Kui ma nii hea inimene ei oleks, siis ma paneks mulle selle saasta saatnud inimeste nimed siia põlastamiseks..

Võiks muidugi motivatsioonivabast tsoonist ka vigiseda aga ei viitsi. Vetikad ka ei viitsi. Some other time, some other monkey.

soundtrack: Teleturg - "Aga see ei ole veel kõik .. "

Sildid:

1 Comments:

Blogger Ray D. Noper said...

Ütle, kes on su sõbrad...
Mingil veidral põhjusel ei ole mina ühtegi saand. Go figure. Hakka või inimestest hästi arvama.

22/1/07 08:46  

Postita kommentaar

<< Home