reede, aprill 06, 2007

Sellest kuidas ma ootamatult Belgiasse hakkasin tahtma..


Ei juhtu just iga päev, kas pole ? Igatahes juba teist korda komistasin Grasspop festi line-upi otsa ja .. TAHAN! Ma reklaamin natuke, onja? Aga palun, minu valitud alamhulk praeguseks väljahõigatud esitajatest

Aerosmith
Chris Cornell
Within Temptation
Type-O-Negative
Blind Guardian
Therion
Thin Lizzy
Amorphis
Iron Maiden
Korn
Dimmu borgir
Tiamat
Sirenia
Ozzy
Slayer
Velvet Revolver
Children of bodom
Moonsorrow
Korpiklaani

Lisa: http://www.graspop.be/pages/index.php

Etsiis.. kuidas ma sinna saan? ^-)

Indigolastest@Mõnistes, majaehitajast Reinust, karoshist ja paljudest teistest veidratest asjadest mõni teine kord. Some other time, some other monkey..

4 Comments:

Blogger Ray D. Noper said...

Graspop. Ilma muruta :P
Aga noh... 2KEEK pilet on päris armas...

9/4/07 12:13  
Blogger Imre said...

bugger, muru ei ole! Olen nii süüdi..

Ja show'd and head muusikat per EEK on seal rohkem kui eesti festidel või Szigetil/Roskildel..

peab vist ikka krediitkaardi sebima omale..

9/4/07 20:53  
Blogger Ray D. Noper said...

Maitia... 7 bändi 125€ eest versus 9 bändi 120€ eest... See siis valitud artiste lugedes, kogu lineupi poolest lööb Sziget muidugi pika puuga ära.
Rääkimata sellest, et üks üritus on väga üheülbaliselt kurimuusika (küll, tuleb tunnistada, nii uuemast kui vanemast otsast), teine mitmekülgne ja vaheldust pakkuv. Maitse asi, öeldakse.

11/4/07 12:41  
Blogger Imre said...

noh, Sziget 3 + (1/2)*5 =~5,5 bändi, mis mulle huvi pakuvad.

Graspopil seevastu 7 esitajat, keda kindlasti ei tahaks vahele jätta + stiiliühtsuse pealt saab loota, et nii mõnigi nimi, mida ma vaevu kuulnud olen, võib positiivsega üllatada..

Pealegi, Aerosmith jms sul nüüd mõni kurimuusika :P Udmurdi rahvalaulude mittedomineerimine on minu silmis vähemalt eelis.

Aga meil on vist erinevad maitsed ;)

11/4/07 19:26  

Postita kommentaar

<< Home