neljapäev, märts 15, 2007

Sellest kuidas Imre pommiaugust questmasteri leidis..


Mis sõna meenub teile esimesena kohates sõna "pommiauk"? Minule meenub kusjuures alati kahtlane ligase aastaaja Jõgeva. Teate küll, see jupp seal Põltsamaa ja Mustvee vahel. Mul on tõsiselt hea meel, et ma ei pea seal igal aastal käima, või veel hullem - iga päev. Täna muidugi statistiliselt nii hea päev ei olnud..

Etsiis Imre avastas ennast hommikul 8:30 Jõgevalt. Avastamas halbu teid ja Jõgeva haigla-polikliinik-kaltsukat. Alati on ju polikliinikukülastajatel soov enne arsti juurde minekut sobrada virnas "siin kõik 10 krooni". Mina olin vapper ja suudsin ennast siiski sundida oma esialgse sihtmärgi poole samme seadma. Sihtmärk: kellegi MM kabinet, eesmärk: mitte saada 10000 krooni trahvi kaitseväekõlbulikkuse määramise arstlikku komisjoni mitteilmumise pärast.

Igatahes siis seisan haigla-polikliiniku-kaltsuka uksel, kutse näpus, suutes vaevu vastu panna kiusatusele seda kaltsukat hämmeldunult põrnitsema jääda. Tõstes silmad, tabab mind kerge "tere reaalsus2-laks: sama kutse näpus on sama ukse taga juba mitmekümneliikmeline kamp ebamääraseid nolke ja varieeruva soliidsusastmega noori. Fun. Esindatud oli igat sorti sulelisi ja karvaseid .. :P Näiteks "idinahuibljät mida mind siia nüüd kutsuti"-säga, "kuri pilk"-gängsta-kutt, "trügin kõigist ette"-ülikond, "panin 140-ga kruusateel"-koondis ja lisaks mõned tuttavad näod ka minu varasematest militaarseikadest. Üsna humoorikas kamp kui mitte arvestada seda, et nad kõik passisid sama ukse taga, kuhu mina üritasin saada. Lisaks oli pidevalt tunne, et ma mäletan sõjaväest liiga vähe nägusid ja veel vähem nimesid :S Ja loomulikult ei tule sul need nimed meelde siis kui sa nende inimestega suhtled ..

Bah, et siis anti meile kõigile ükshaaval kabinetist Quest: tiheda omavahelise konkurentsi tingimustes külastada kirurgi, psühhiaatrit, sisearsti, teha EKG, kontrollida kuulmist, käia röntgenist ja anda vere ja uriiniproov. Questi eduka sooritamise puhul oli lootust enne õhtut koju saada. Kui keegi on seal majas navigeerinud, siis teab, et asjade leidmiseks on ainus viis olla tüütu:
- "Vabandage, kus asub audiomeetria-kabinet?"
- "misasi?"
- "audiomeetria"
- "eiminakülleidea.."
Juhised, mis sa saad on peamisele stiilis "otse-otse-polikliinikusse-vasakule-vasakule-otse-vasakule-veel rohkem vasakule-otse .. ja siis kuskil seal".

Õpetlik oli ka:
* Kuidas kõrvaklappe ei tohi kasutada (näitlik diagramm ühe säga audiomeetrilise testi tulemustes).
* Kuidas 7 sekundiga verd võetakse ..
* Kuidas dialoog "kas on kaebusi?","vist mitte" annab infot, et katsealune on psüühiliselt terve ja kõlbulik, et ta kopsud-neerud-maksad-muudasjad on korras jms
* Kuidas "kõlbulik" templi löömiseks ei ole vajalik testide tulemusi ära oodata (EKG siis minu puhul)

Veider, veider päev. Aga vähemalt produktiivne: järgmiseks kaheksaks aastaks olen ma sõjakõlbulik. Ura!

Sildid: ,