esmaspäev, oktoober 08, 2007

Sellest kuidas mõni nädalavahetus läks käest ära..


Nädalavahetus siis selleks korraks läbi. Sellest jäid siis jällegi vaid tühjad pihud (paadunud ümisegu ise edasi)..

Nagu harilikult ei tulnud plaanist aega õppimisega sisustada eriti palju välja. Noh, juhtub. Ma oleks isegi pisut üllatunud olnud kui ma oleks pärast töönädala lõpus olnud "ebaõnne" ja kaabledamist sellega hakkama saanud.
Selle asemel sai minu kohta hirmseltskondlikult aega veedetud: nelja erineva seltskonnaga neli erinevat toredat üritust ja sellega kaasnevad hüved... näiteks pistaatsia pähklid (sõltuvusttekitav kraam), vein ja klaasid (mis said ka sisse töötatud. Hmm. Vein. Töötatud sisse?), erinevad pimeda-aja hulkumised (1. tunne lauluväljakut ja tähtveret hilisõhtul, 2. tunne Toomet varahommikul), filmid-muusika ja ilmselt ei saa unustada kaasosalisi. Seega, kaasosalised, olge mitteunustatud ja ehk isegi pisut tänatud.. ;)

Aga nüüd on küll aeg magama minna. 9-ks tööle ilmselt niiehknii ei jõua, aga usun, et 12-ks annab juba üht-teist ette võtta ..

soundtrack - vahelduseks enda mõtted. Kui just uni enne jaole ei saa.

2 Comments:

Blogger Imre said...

12:15 ;) peaaegu.

8/10/07 12:22  
Blogger Anzu said...

heh. mul on sinu üle hea meel, kuigi ma kaasosaline polnud :P hilisõhtune laululava/tähtvere ja varahommikune toome väärivad tundmist :)

21/10/07 21:16  

Postita kommentaar

<< Home