esmaspäev, oktoober 01, 2007

Sellest, kuidas jõulud näivad taas rohelised..


Oma ääretus ebaoriginaalsuses satun ma pidevalt ja pidevalt samadele teemadele pläkutama. Kui see mingit haiget rahulolu ei pakuks, siis ma võiks lihtsalt oma postid ära nummerdada ja siis sobival hetkel klaverit ja sõrmi kulumisest säästa ja ainult numbri välja hõigata. Praegu mul veel seda nummerdust tehtud ei ole, paraku.

Aga sõrmi ja klaverit ohvriks tuues tahaks huvilistega jagada, et taaskord tulemisele mõtlemas selline tegelane nagu Green Christmas. Kaheksa esinejat on teada, kaege kodulehelt järgi. Alles pooled esinejad on välja hõigatud, kuid mulle on vist target olemas - Paradise Lost! Jei! Eelmine kord jäin ma neist ilma, noh, seekord kaen ära.

Siit siis ka traditsiooniline üleskutse: ühinegem, seltsimehed. Kui veenjaid leidub, siis võin isegi mingi väikese seltskonna transpordi oma rataste abil organiseerida.. Kuigi eelmise aasta näitel oli MTA bussiga ka päris ok.

Ehm. Krt. Pidin ju vigisema ka, et mul on juhe koos ja liiga palju pannkooke ja ületundidest siiber ja midagi-veel-mida-ma-ei-mäleta , aga .. ei viitsi enam. Teen parem ühe go.

soundtrack: Paradise Lost - Behind the grey

Sildid: ,