pühapäev, august 26, 2007

Sellest, kuidas ma Õismäel soola ja leiba väisasin..

Tekkis jälle tunne, et õhtus on asju, mis tahaksid jagamist/jäädvustamist. Võimalik on muidugi ka see, et mul ei ole (loe: ei taha) midagi muud asjalikku teha ja otsin (ja leian) endale vabanduse. Kes täpselt ei tea, kuidas sellised asjad käivad, siis soovitan vaadata sarja Black Books seda osa, kus Bernard peab raamatupidamist tegema.

Nohjah. Mis on vahepeal toimunud ? Kuna algajad liiklushuligaanid tegelevad ka vastutamisega, siis eriti palju ringi liigelda pole õnnestunud. Pisut siiski. Lambist (ülesvaat!) kutsuti mind näiteks tlna soolaleivale. Ei saa ju sotsialiseerumisvõimalust kasutama jätta, eriti kui see annab võimaluse enda veenmiseks, et mitte mõttetuid ületunde toota. igatahes avastasin ma ennast mingi hetk tallinna rongilt, lebaskellemas oma pingikesel, vahtimas inimesi, lugemas "Nälga" ja arvutamas taskurätil, kuidas arvutada aknast nähtu põhjal rongi kiirust. Hea televaataja (ei vigise, võta mis antakse!), selleks on sul vaja

  • viibida liikuvas rongis

  • teada mõne aknast nähtuva objekti kohta selle kõrgust

  • omada nurga- ja ajamõõtmisvahendeid.


Lõpptulemus oli siis midagi sarnast:
,
kus a = objekti kõrgus (teadaolev suurus)
alpha_1 = objekti kõrguse nurga suurus mõõtmisel 1
gamma = nurk objekti ja rongi liikumise suuna vahel mõõtmisel 1
alpha_2 = objekti kõrguse nurga suurus mõõtmisel 2
beta = nurk objekti ja rongi liikumise suuna vahel mõõtmisel 2

See kõik siis muidugi kehtib eeldustel et rong ligub ühtlaselt, et raudteelõik on ideaalselt sirge, vaadeldav objekt on paigal ja tõepoolest teadaoleva kõrgusega. (elektripostide kõrguse veahinnangut mul kahjuks pole). Ja te ei pea mulle ütlema, et ma olen masendav. Vanad uudised.

Igatahes maabusin ma siis tlnas ja asusin välejalgselt mingit õismäe tee aadressi otsima. Balti jaama parmusid ignoreerisin, lippasin paldiski maanteele, aga seal oli tüütu ja lärmakas, seega ma hüppasin edasi kuskile majadevahele.. ja sealt edasi majadevahele ja siis x aega hiljem olin ma tammsaare ja sõpruse ristis - suunas tuli vist pisut korrektuure teha ;) Õnneks jõudsin ma mõistlikul ajal soolale-leivale ja seda saatvale rämedale itiinimeste läbule - buffy (kuues hooaeg, seitsmes osa), lauamängud (Risk) ja hunnik veidramat diskussiooni ;) Riskis läks mul taaskord suhteliselt hästi, kuigi kurjad inimesed (A!) tegid mulle aktiivselt vastupropagandat ja saboteerisid minu rahumeelset kommunikatsioonile, usaldusele ja koostööle orienteeritud poliitikat. Õnneks kõik lõppes hästi ja ma läksin igavesele rahuajale vastu poole maailmaga (ja kurjad said karistada). Pool maailmat on mulle piisavalt hea ka IRL, miks ei peaks siis mängus olema ?!

Hiljem tekkis veel üks hästi kaval äriplaan seoses irvikkasside tööstusliku tootmisega konveierimeetodil. Edasiarendused said ka ilma konveierita hakkama ja suutsid toota peale irvikkasside ka irvikneegreid ja irvik-kollase-nahavärviga-inimesi.. aga selles osas ma detailidesse ei lasku. (Kui sa tahad rahastada, võta ühendust!)

Hommikul oli plaan minna Ära. ja Ära ma läksin: mingil hetkel avastasin ennast Märjamaalt ja mingi hetk hiljem veel Haapsalust hullude veinineeludega. Aga üksi võõra linna tänaval (Enno kuju all) jooma ju ometi ei hakka! Oeh. Seega lihtsalt hulkusin ringi ja lugesin raamatut ja põlgasin ära selle laada, mis seal oli, need turistid, kes seal olid, selle pulma, mis seal oli, jne.

Oi, ikka veel heietan ? Täna, õnnelikult tartus tagasi: "home, sweet home" (See tunne oli isegi päriselt olemas), püüdsin kõigest väest mitte tööle minna. Ei läinud ka. Või noh, peaaegu: tööl käisin, aga tööd ei teinud.. Selle asemel otsustasin, et Athena tuleb ära väisata. Eriti kui seal näidatakse tuntud muusiku Edith Piaf'i eluloofilmi. Kulmukortsutav smaili selle filmi peale - mitte halb, aga ärritav. Maisalli lolle ja labaseid inimesi. Filmi põhjal kuulus meie staar mõlemasse kategooriasse. oehjah. Vanainimesed nutvat liigutusest seda filmi nähes ?! oeh!

Afterthoughts Shakespeares oli ka ebaõnnestunud, sest mingi seltskond pidas kõrvallauas sünnipäeva ja üks osaline ei suutnud vaid olla, ja sundis mind kuulma tema targutamist ja muud pläma: "Mul on ikka maailma asjade ja muusika koha pealt pilt silme ees!", "praegu oli septakord... just oli!", "vanad on mul joodikud", "kuula.. KUULA MIND, inimesed sünnivad... tead, sünnivad püromaanina", ".. kris deböö. Iirlased.. ÕU, iirlastele on Burg, inglastele bööö..heheh" jne. AGH! Mind ei sega ebameeldivad inimesed, kui nad taipaksid viibida minust eemal!

"näljast" pajatan ma ehk mõni teine kord..

soundtrack: Amorphis - Day of your beliefs (terve päev kummitanud)

Sildid: , ,

1 Comments:

Blogger Truffe said...

Osa 2: teismelised tüdrukud ka nutsid selle filmi peale

27/8/07 01:35  

Postita kommentaar

<< Home