teisipäev, oktoober 02, 2007

Sellest kuidas mind kruvikeerajaga rünnati..


Elagu jaburad unenäod.

Täna öösel näiteks olin keski iivõl tegelane ja sundisin mitmeid tuttavaid inimesi tegema midagi, mida ma täpselt ei mäleta. Midagi väga jõhkrat see ei olnud igatahes, pidid vist vanaema pool ühes kindlas ruumis püsima vms ja nad olid üsna koostööaltid. Mingi sidekick oli ka, aga see haihtus mingil hetkel (nagunii tema oli evil mastermind). Igatahes mingi hetk üks konkreetne tuttav X(igaks juhuks nime ei nimeta) leidis, et ta talle ei meeldi asjade käik ja püüdis mind kruvikeerajaga rünnata. Ründas ka. Pärast mingit madistamist sain ma igatahes selle kruvikeeraja enda kätte, istusin ühele kindlale toolile ja mõtlesin, et see, mida ma teen, ei ole tegelikult kuidagi moraalselt õigustatud. Seega andsin selle sama kruvikeeraja tagasi X-le, kes kehitas õlgu, mõtles viis sekundit ja siis lõi selle mulle rindu. JABUR! Olgugi, et ma peaaegu ootasin seda, sellegipoolest järgnes hämmeldus, isegi passiivne ärritus ("No mida nüüd?!" jms?). Mõlgutasin unes mõne hetke selle üle, vaatasin kruvikeeraja käepidet, tunnetasin valu, mõlgutasin veel natuke.. Olles miskipärast täiesti kindel, et ma kohe-kohe suren, siis eriti veider oli mõte "No kurat! Hakka jälle algusest peale ?!"..

Kõik see toimus päikesepaistet täis ruumis, aeeeglaaaseeeelt ja ilma igasuguse ärevuse või paineta. juhejuhe. Väga harjumatud tegevused minu jaoks (isegi unes), eriti harjumatud tulemused.. Lisaks: usun ma siis reinkarnatsiooni? Eidea, unes uskusin. X'ga ei ole mul ka mingit kana kiskuda, ta ei suuda mind IRL oluliselt millegagi mõjutada/ohustada, miks just tema ?

Peaks kuskilt mingi noore wannabe-Freudi leidma ..

Sildid: ,

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Millised mõnusad unenäod :P Kui tahad reinkarnatsiooni kohta infot saada, võid vabalt Julianalt uurida :D:D:D

5/10/07 02:22  
Blogger Imre said...

Su kaasal on veidrad hobid :P

8/10/07 22:23  
Blogger Unknown said...

hobid jah...vanematelt saadud. Samas võib-olla isegi mõistlikum, kui see siinne katoliiklus. Kes teab, mind need asjad ei puuduta.

9/10/07 18:15  

Postita kommentaar

<< Home