kolmapäev, oktoober 10, 2007

Sellest toolimaigulisest liigjahedast tühiütlemisest..


Blog on veider vorm asjade avalikustamiseks. Mitmeid asju käsitletakse isiklikult, kuid kuna puudub igasugune kontroll lugejaskonna ja nende informeerituse üle, siis leiab ilmselt nii mõnigi regulaarne blogipostitaja (noh, vähemalt mina) end vaagimas neutraalseid ja mittemidagiütlevaid sõnu, mõisteid ja väljendaid, et keegi ei saaks täpselt ja kindlalt aru saada, mida tegelikult ütelda taheti. Pisut vastuoluline eesmärk, kas pole ? Ütelda asju välja, aga nii, et keegi kindlasti targemaks ei saaks.. Mingis mõttes see sobib minu sportliku hobiga: saada asjadest teadlikult valesti aru ja pakkudes teistele aktiivselt võimalust minust valesti aru saamiseks. Tühiütlemine.

Mhmh, kui ma kunagi mõistan, miks see mulle meeldib, siis küllap ma ütlen teile ka. Loomulikult nii et sellest on võimalik veel kuut moodi aru saada. Tasuta tõlgendamisruum - teil on hea päev. And please, have a cookie..


Ja tänase "saate" lõpuküsimus on mõistatus: "Tooli-maiguline ja jahedam kui vaja". Õigeid vastused saatke palun kellelegi. Õiget vastust ära ei arvata, aga parima pakkumise esitajale teen nõudmisel pulgakommi välja ;)

Sildid: ,