kolmapäev, oktoober 31, 2007

Sellest viginast, mis toidab..


Pole vahepeal jälle mõned ajad kurtmiseks/viginaks/kilkamiseks aega leidnud.. kajastamata jäänud näiteks:

  • Tõestus, et jumalat ei ole olemas (kasutades kaost ja oraaklit)

  • Karbikujuline kaos, lehviga.

  • Kommunismi ehitamine läbi võrdse ärritamise (ärritamine peab tulema südamest, mitte kohusetundest)

  • Purdi ebatsuugapuistu ja närviline bussijuht, kellele kõik liiga teevad.

  • ..



Nagu ikka, vigin toidab: mis juhtub, kui sa satud mitu päeva järjest progema fortranis ülesannet, millest sa ei saa aru, mida täpselt küsitakse.. ja kasutama asju, mis out-of-the-box ei tööta ?
Ma arvan, et mõõdukalt väsinud ja pissed off olemine on sellises olukorras õigustatud. Noh, vähemalt enda silmis.

Nevermind, lisaks sellele, et ma hakkan Homme õppima, loobun slängist ja sebin omale selge diktsiooni, ilmeka intonatsiooni (ja kurat teab mille veel), hakkan ka kooli veelgi ükskõiksemalt suhtuma. NAgu täna KK suhtlusest välja tuli, siis ma olen ikka silmatorkav luuser sel alal. Äärmiselt mitteminulik hoolimatu suhtumine, aga.. pole hullu, ehk saan ma lähima paari kuuga omale hea lõputöö teema välja valitud. Võiks iseenesest. Eriti arvestades, et teoreetiliselt pidin ma lõpetama eelmisel kevadel :P Beat that!

Argisemate asjade juurde. Nagu alguses ka mainitud, siis FTN95 on minu semu viimasel ajal olnud. Aktiivselt, üsna igal vabal hetkel. Täna mõtli, et teeks ekstreemi ja käiks poes, tooks miskit söödavat. Kell oli siis 22:20. Pärast pikaldast poeotsingut (näituse selver - suletud 22, rimi - suletud 22, sõbra selver - wtf?! suletud 22?!) maandusin Zeppi Maximas (Note to self: avatud kuni 23!). Lausa pisar tuli silma kui mõtlesin kõigi nende vaesete inimeste peale, kes peavad seal ehk 8+tunniseid vahetusi tegema. See on lihtsalt võigas, millist kräppi seal kõlaritest lastakse. Mingi 90-alguse-keskpaiga megamix eriti masendavatest lugudest. Mul on isegi hea meel, et ma ainult 2 päärut ära tundsin.. brr. hirmus-hirmus. Kassasse jõudsin, siis tuli juba minu vana ahistaja "šokolaadist jänes". Oi, kuidas ma tahtsin sealt ära saada. Kassatädi ohkas ja venitas rohkem kui mulle oleks meeldinud ^o).. ja haises vist alkoholi järgi. See oli mingi puhastusvahend, onju ? onju ?!
Loomaaed tuleb koju kätte, maivõi.

soundtrack: Bush - Everything Zen

Sildid: , , ,

1 Comments:

Blogger Delorez said...

No mitte ei mäleta, mis teema selle võrdse ärritamise ja kommunismiga oli..:S Sa võiks sellest filosoofiapuhangust pikemalt kirjutada, kui Sa mäletad, see oli muhe üritus.. ei tahaks, et see ajaloohämarusse kaoks.

31/10/07 22:19  

Postita kommentaar

<< Home