pühapäev, juuni 13, 2010

Sellest, et mul on oh-trilemma ..

Mul ON VAJA Jethro Tull’i kuulata! Sinna juurde sobiks ka muu keskkond kui see igapäevane tuba või tänav. Tõenäolisemalt tähendab see (edukalt liikluskõlbulikuks tunnistatud) mitme-rattalist ja ärasõitmist. Kuidas nimetatakse patoloogilist äratahtmist, vajadust teel olla ?

.. ja jalgpalli MM on alanud, kuid ma ei tea, kas ma tahan mänge näha või äras olla. Ma vist ei saa mõlemat.

.. ja pisut tööd tahaks ka teha, aga see teeb elu juba õige keeruliseks. Mõnest asjast lihtsalt tuleb loobuda.

Oh, keeruline!

Sildid:

6 Comments:

Blogger Dee said...

Motoorne rahutus, kombineerituna Wittmaack-Ekbomi sündroomiga.

Raske juhus, must say O.o

13/6/10 11:36  
Blogger Unknown said...

Ära ja MMi saab ilusti ära jagada. Nendel päevadel, kui mängivad nt Jaapan ja Kamerun omavahel (loe: mittemidagiütlevad 90 minutit pallitabumist) võta senhor auto ja käi Äras. Aitaks ise ka kaasa, kuid see suvi jääb vahele.

15/6/10 03:19  
Blogger Imre said...

D, rahutus on peamiselt mittemotoorne.. Ega ma su harrastusdiagnostika-alastes võimetes ei kahtle, eitamisfaas ilmselt.

to Erik: ei saa jagada. Ära tahab ikka rohkem kui pool päeva saada. Pärast alagrupimänge ehk ..

wedyn

15/6/10 21:27  
Blogger Dee said...

Hirmus. EI tahaks nüüd jällegi harrastusdiagnostikaga tegeleda, aga.. Sa ikka tead, et eitusfaasile järgneb viha ja depressiooni faas? Niiet. Minu soovitus: Ärasse! Kiiremas korras..

15/6/10 22:12  
Blogger Imre said...

Aagh! paanika! Off I go then..

15/6/10 23:42  
Blogger Delorez said...

Viha pidi hoopiski positiivsele arengule viitama.. ja täiesti juhuslikult komistasin täna sellise lause otsa: "Depressive realism is the proposition that people with depression actually have a more accurate perception of reality". Esimese kahe sõna peale wiki artikkel räägib täpsemalt, kui huvi on.

Aga pakuks, et sismas on selge teadmine aja piiratusest ja soovimatus seda (aega) konservatiivselt kulutada. Võimalik, et ma eksin, aga see on lihtsalt nii klassikaline probleem ratsionaalsusele kalduvate isikute puhul - tasakaalu leidmine on vastikult keeruline mõnikord.. (Ja võimalik, et ratsionaalsus ei ole siin kõige positiivsemas tähenduses, samuti, tasakaal ei ole siin igavas tähenduses)

17/6/10 02:23  

Postita kommentaar

<< Home