esmaspäev, veebruar 14, 2011

Sellest, et Jef ei taha..

Ebaoriginaalne sissejuhatus, mida ei saa mainimata jätta: külmonkuradikuradikülmon. Elu on teki sees, väljaspool seda on .. maidea, mis seal on. Ma üritan sinna mitte minna.

Teki see seltsisin sõbralikult feissbuuki ja tema pisut sisukuma sõbra juutuubiga ning maandusin mingil hetkel tsüklis vestlusel Jef'iga:

Veidravõitu monoloogilõhnaline dialoog-pala. Soovid, vaikne vastasseis, pendeldamine kahe meeleolu/taktika vahel ja tajutav distants tegelaste (Jef!) ja maailma vahel. Muusikalilikum osa näib kuidagi ebareaalne ja irooniline. Teise osa klaver aga jääb kuskile mõtte tahaossa kummitama.

"Ei, Jef, nii enam küll ei saa!"

Mis meenutab, et tahaks teatrit. Mitte mingit koledat rahvalikku janti, vaid midagi minimalistlikumat ja/või jaburat - miskit, mis vaevaks juhet ja tekitaks soovi maailma välja lülitada, kuni ma olen elamuse enda jaoks läbi mõelnud. Ilmselt peab vaatama Tartu Uue Teatri mängukava, nendega on ses osas häid kogemusi (Elud, IDentiteet)..

Sildid: , ,

3 Comments:

Blogger meRilin K said...

Hmm.. tore, et leidub teisigi, kes Breli kuulama sattunud.
See Jef ja sarnane meeleolu käib tegelikult nii mõnestki teisest Breli loost veel läbi. Vähemalt 2 tuleb hetkel meelde..

Aga mul on siinkohal hea meel, et on kunagi aastaid tagasi õnnestunud olla õigel ajal õiges kohas (olgugi, et see oli tegelikult sama koht, mis seal videos) ja näha-kuulda sellest konkreetsest Jef-i palast pisut kabedamat versiooni.. :-)


foxyf

20/2/11 14:49  
Blogger Imre said...

Võid linki saata, kui tead mõnda paremat versiooni..

Breli versioon on minu puuduliku hariduse jaoks ebasobivas keeles. Paar inglisekeelset plnud aga ikka üldse see.

20/2/11 15:13  
Blogger meRilin K said...

Olekski jaganud, aga aastal 2002 ei toppinud kõik näitlejahakatised enda esinemisi veel juutuubi üles, seega selle minu mainitud etteaste videot on mu teada võimalik ainult TÜVKA raamatukogust laenutada..

Inglise keeles polegi ühtegi neist lugudest kuulnud, aga võibolla ongi hea, et ei ole


rebliz

20/2/11 15:23  

Postita kommentaar

<< Home