teisipäev, detsember 12, 2006

Griinist ja vananemise kunstist

Niisis! Aega võttis, aga nüüd on siis selge, et mind ootab ees Griin@rakvere. Mõlema päeva algused on pisut tundmatud-ebameeldivad, aga küllap see on siis aeg ringilonkimiseks, lauajalgpalliks ja kurat-teab-milleks-veel. Et siis esimesel päeval on Kosmikud-Tharapita-ToDieFor-NoBigSilence ja teisel DeadNextDoor-Metsatöll-Rauncy. Lisaks on alati võimalikud ju mingid lambiüllatused. Igaks juhuks peab ikka raamatu ka kaasa haarama et Psychoterror, NeglectedFields jms üle elada. hmm.. We'll see.

Kuna 16. oli mul vist ka mingi essee tähtaeg, siis see jääb vist tegemata. Samas, kuna ma jõudsin ca 14st loengust vaid kolme (või oli 4? 5?), siis ma ei ole niiehknii neid 4 AP välja teeninud ja minust oleks aus mitte hakata randomijumalale võimalustki andma mulle neid punkte "koju tuua". Vot. Enda pettis ära.

Ja muide, kas Sina usuks inimestesse, kes kingivad sulle raamatu, mis kirjeldab 100 viisi kuidas väike armas jänes saaks enesetappu sooritada? Või raamatu "Vananemise kunst" ? Nohjah, ma sain need mõlemad.. Kusjuures see vananemise asi tundub kahtlaselt huvitav (kui see just mingi Jim Cunningham'i stiilis eneseabiraamat ei ole). Murettekitav trend.

Ja ma tean, et sidesõnaga lauseid alustada ei ole hea mõte. So what ?

soundtrack: Shadowdances - Fascination

Sildid:

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Bunny Suicides on destilleeritud võllahuumor.

14/12/06 08:54  
Blogger Eva Labotkin said...

Kingitud jänese suhu ei vaadata. Seda enam, et see on klassika. Loodetavasti ka õpetlik.
See kingitus tuli südamest. Uskumine ei ole siinkohal niivõrd oluline.

PS
Kood, mille ma pean sisestama, et sa seda kommentaari näeksid, on hrghojog.

Sellest saaks alles ilusa metalbändi nime.

23/12/06 21:01  

Postita kommentaar

<< Home