kolmapäev, juuli 25, 2007

Sellest, et maimäleta midagi ja kärbse seiklustest ehk siia ja tagasi..


Tegelikult on mälu mitteomamisel mõned miinused. Näiteks, case eilsest, kus EK lahkel piletijagamise tulemusena sai külastatud Ultima Thule sünnipäeva tartu laululaval. Eplik ja Slaidfifty oli ka. Slaidfifty ajal sai inimesi loendatud: esimesed paar lugu oli lava ees 4-6 inimest, lõpupoole tuli suisa 28 (?) vist kokku. Aga nevermind, that was not the point. Lihtsalt nägin seal ühte inimest, keda ma olen mitu korda linna peal näinud ja IGA KORD pead murdnud, et kes kurat ta on ja miks ta nii tuttav tundub. Tüütu!

Täna oli siis case 2: pärast meeliülendavat (ei tee nalja, kusjuures) täistööpäeva ja sellele järgnenud komplektõhtusööki kirsitoorjuustukook&mate@kuumtass maandusin Shakespeare'is üheks kiireks raamat&gin&tonic ringiks ja d'mit! D'mit! Taas üks nägu, mida ma TEAN, et ma olen kohanud varem korduvalt. Abiks ei tulnud ka tema poolt põgus noogutus minu suunas :S AAgh, sellele siis järgnes tunnike raamatulugemise kõrvalt pea vastu lauda tagumist. Palju toredam oleks kui lisaks nägudele jäädvustuks mällu ka koht selle näo kõrvale (või taustale).

Raamat muide, oli Jack Kerouac "Teel". Eelmise aasta päevalehe sarja 32. raamat :P Parem hilja kui mitte keegi, varem või hiljem jõuan ma nende raamatute lugemiseni, mida ma mingi segase tunde ajel ostnud olen. Aga.. raamat ise on täitsa ok. pisut harjumatult kaootiline stiil ja veel harjumatumalt pohuistlikud inimesed. Tegelikult teeb pisut kadedaks raamatus kirjeldatud inimeste kaost täis elu, veidrad ilmse põhjuseta käitumine, lihtne hoolimatus raha, elukvaliteedi ja tuleviku vastu. Selle kõrval ma tunnen ERITI tugevalt kui planeeritud, kaalutletud, turvalised ja ennustatavad on minu enda tegemised. Olen stabiilsuse musternäidis. .. ja see nõme mustvalge kärbes mu ekraanil on tugeva koordinatsioonihäire ja mõõdukad põrutused ära teeninud.

Jah. Lisaks siis veel tagasihoidlik teadaanne, et seoses minu lootustandva karjääriga liiklushuligaansuste alal liiklen ma kuni augusti lõpuni peamiselt jala, bussi kaasabil või häälega. Niiet minu üleskutsed liigelda nädalavahetusteni saarde, mereäärde, metsa, ärasse ja igale poole mujale vajavad pisut põhjalikumat logistilist analüüsi.

Kui see postitus poleks juba liiga pikk, siis pajataks veel:
* põhjendamatust rahulolust
* usk > tunne
* mehe ideaalist ja väärtustest ühe matuse põhjal
* õhupallist
* ..
Aga guess what? Some other time, some other monkey.. ..

P.S. btw, neile, kel kärbse edasine saatus kripeldama jäi: mure jätta, teda ootas hell deportatsioon suviselt sooja vihma kätte ;-)


soundtrack: Etskae - Libahunt

Sildid: ,

1 Comments:

Blogger Skeeve said...

Oeh.

Liiga vähe sõnu.
Liiga palju lauseid.
Pisut mõtteid.
Mõni tunne.

Nagu tavaliselt.

Või tsiteerides klassikuid - whatiganes.

Kirjuta siis veel midagi.

Obie.

29/7/07 00:53  

Postita kommentaar

<< Home