laupäev, august 09, 2008

Sellest et head filmid on Tartus käe-jala-ulatuses..

Pärast minu autotustamisest hoolimata õnnestunud matkasid Haapsalu-Hiiumaa suundadel, avastasin koju tagasi jõudes, et minu PC on vahepeal puhkuse välja võtnud ja keeldub käivitumast. Selgus puhkusele läinud komponentidest selgub ehk lähipäevil. Palvetan praegu, et ainult toiteblokk vajab vahetamist.. Kui kellelgi seisab kuskil mõni kabedam PC toiteplokk, siis võtke ühendust.. MA senikaua jätkan palvetamist, et emaplaat vahetamist ei vajaks.

Aga head asjad ei jää tulemata. Näiteks poest on võimalik osta Sügisballi DVD. Otseloomulikult on üks selline nüüd ka minu filmiriiulil. Ma olen ilmselt korduvalt maininud, et vahepeal tuleb vaadata vähemhäid või suisa halbu filme, et oleks võimalik head filmi seda nähes ära tunda. Nüüd ma pean hakkama pingutama, et ma Sügisballi liiga tihti ei vaataks. Liiga palju head korraga vähendab selle suhtelist väärtust ja alati on kurb kui midagi Head ja Erilist taandub su oma lolluse pärast Tavaliseks ja Tüütuks. On juhtunud.

Head asjade vakast tuleb kindlasti ka ära mainida, et eelolev nädal läheb ajaliselt pisut kitsaks. Nimelt on Tartuff tulemas. Ma ei ole kindel, et mu vastupidamine, tuju ja aktivismihoog mind ka loengutele ja muudele üritustele kannab, aga filme püüaks küll näha nii palju kui jaksan. See teeb 4 filmi päevas: algus iga päev 18:00 ja lõpp kuskil 02:00 paiku öösel. Vähemalt ma loodan, et sel aastal on üritus pisut rohkem suveajal ja miinuskraade enam ei tule:P Eelmisel aastal oli ikka liiga külm.

Sildid: