laupäev, veebruar 28, 2009

Sellest, et ma magasin aastapäeva maha..

Heihei, palju õnne mulle. Avastasin hiljuti, et mul möödus 19.veebruaril kolm aastat vetikate süüdistamise alustamisest. Selle ajaga olen ma teinud 183 positust. Klassikud ütleksid selle peale "oi-jummel-jummel". Mina aga kordan ennast ja ütlen lihtsalt sõrmenipsu saatel "snap!".

Aastapäeva puhul võiks vist orelipoisi sünnipäevalaulu kuulata ?

Btw, "Dorian Gray portree" on mõnus. Näiteks teine peatükk. Ehe lahmimine inimeste pihta, sellest hoolimata et tegevus kirjeldab 19. sajandit. Mõned asjad ei muutu vist kunagi .. Jätkugu seda raamatut kauaks.

soundtrack : Semisonic - Prize

Sildid: ,

1 Comments:

Blogger Ray D. Noper said...

Mis see "sõrmenipsu saatel 'snap!'" tähendab anekdoodi puänti või ? Sa selle juurde midagi ütlema ei pea, maitia, "The Aristocrats" vms ?

1/3/09 22:59  

Postita kommentaar

<< Home