pühapäev, mai 24, 2009

Nendest raamatutest, mida ma endaga kaasas olen tarinud..

Meenutasin täna paari raamatut.. ja avastasin, et ma olen palju hea kraami olemasolu ära unustanud. Püüdsin pisut meenutada, mida ma hiljuti lugenud olen ja suutsin taastekitada sellise nimekirja:

2006 või 2007

Anthony Burgess "Kellavärgiga apelsin"
Toni Morrison "Armas"
Nick Hornby "Pikk tee alla"
Chuck Palahniuk "Kaklusklubi"
Robert jordan "The eye of the world"
Bret Easton Ellis "American psycho"

2007

Sartre "iiveldus"
Mihkel Mutt "Hiired tuules"
William Golding "Vaba langemine"
Jan Kaus "Tema"
Emil Tode "Raadio"
Eoin Colfer "Artemis Fowl"
Jack Kerouac "Teel"
Jonathan Stroud "Ptolemaiose värav"
Jonathan Stroud "Samarkandi amulett"
Jonathan Stroud "Golemi silm"
Mihkel Mutt "Rahvusvaheline Mees"
Mihkel Mutt "kõrtsikammija" (vms, ei mäleta pealkirja täpselt? AJ, avita!)

2007 või  2008

Trudi Canavan "The Magicians guild"
Trudi Canavan "The novice"
Trudi Canavan "The high Lord"
Knut Hamsun "Nälg"
Evelyn Waugh "Allakäik ja langus"
Solženitsõn "Vähktõvekorpus"
Stephen King "Laskur"

2008

Wells "Nähtamatu mees"
Fowles "Liblikapüüdja"
Milne "Karupoeg Puhh"
Nabokov "Kutse tapalavale"
Stephen King "Misery"
Iain Banks "The Algebraist"
Robert Asprin "Myth Adventures"
Zamjatin "Meie"
Fritz Riemann "Vananemise kunst"
Remarque "Lissaboni öö"
Margaret Atwood "Pime palgamõrvar"
Ishiguro "Päeva riismed"
Thomas Harris "Voonakeste vaikimine"
Thomas Harris "Hannibal rising"

2009

Oscar Wilde "Dorian Gray portree"
Edgar Laurence Doctorow "Ragtime"
Evelyn Waugh "Peotäis põrmu"
John Fowles "Maag"
Chuck Palahniuk "Lämbumine"
Stephen King "Carrie"
Stephen King "Mist"

Ehk lõpetan täna-homme selle:

Steinbeck "Me tusameele talv"

Kui keegi mäletab, et ma sel ajaperioodil olen midagi muud lugenud (nagunii olen. Ja kahtlemata sellest rõkanud), siis ärge hoidke seda enda teada ..

Mida ma veel ei mäleta ? Mida ma raamatukogust olen võtnud ?

Sildid: