esmaspäev, juuni 29, 2009

Sellest et igaaastased reklaamiminutid on jälle käes..

.. nagu jõulud. Tulevad igal aastal, enam-vähem ühesugused kõlinad-kulinad. So, where was I ? Õige jah. Reklaamiminutid.

Reedel minek taaskord Hard Rock Laagrisse ja nagu igal aastal, teen ma mingil hetkel reklaami, et kui on huvilisi, siis mul on autos ruumi ohtralt üle. Tagasihoidlikumalt  varustatutele on pakkuda ka näiteks üks vaba magamiskott. Tähelepanelikud inimesed ilmselt said aru, et mingi hetk on Praegu ja pisut ka Nüüd.

See saab olema vist neljas (?) aasta järjest teletupsumaad külastada. Sel aastal (erinevalt varasematest) ei ole isegi kedagi väga-väga head tahan-näha-nime line-upis. Loodetavasti see tähendab, et ei ole nõmedat pingelangust, nagu eelmisel aastal oli pärast Witchcraft-Primordial combo't. Lubavaid bände aga on pisut siiski:

  • Septicflesh
  • Kosmikud
  • Metsatöll
  • Tharaphita
  • Herald

aga vaadake ise: http://laager.hardrockclub.ee/ . Mina kavatsen igatahes marurahulik olla ja lasta ennast tundmatutel tegelastel meeldivalt üllatada..

Huvitatud siis pangu mulle aegsasti käsi õlale ja tehku üks tavapärane repliik.

soundtrack: Led Zeppelin – Tea for one        (mitte väga HRLilik, I know)

Sildid:

3 Comments:

Blogger Delorez said...

Et siis, üks Sinu vaba magamiskott on juba mulle reserveeritud, onju..? Kuna ma olen marutagasihoidlikult varustatud, siis mul tekkis kohe mure, et minu request vabale kohale autos, telgis ja magamiskotis, on tõlkes kaduma läinud või midagi..

1/7/09 21:54  
Blogger Imre said...

eee.. selge, võtan teadmiseks.

Kuhu sinu magamiskott sai ? Sul oli ju ka kunagi selline ? kasvab kuskil põõsa all ?

2/7/09 09:16  
Blogger Delorez said...

Põle olnd. Varastasin korra ühe Nope'i käest.. Pole suurem asi kott, no offence, Nope, aga võibolla praeguste ilmadega ajaks asja ära? Mul on võrdlemisi vähe telkimispraktikat, ei oska hinnata..

2/7/09 10:44  

Postita kommentaar

<< Home