teisipäev, august 18, 2009

Sellest, et suve festivalid said selleks korraks läbi..

Nädalavahetusel sai taaskord käidud Augustibluusil. Sel aastal sai ühes tükis sinna ja ühes tükis tagasi, kuid nende vahele jäänud aeg oli taaskord meeldiv - meeldivalt vähe rahvast (võrreldes näiteks YAÕS-üritustega), üllatavalt vihmavaba ilm ja rohkelt vaba aega, et linna peal lonkida, linnuses-raudteejaamas-tänaval muusikat kuulata, inimesi ja taevast vaadata..

Muusikaliselt olid Bullfrog Brown, Omar ja Soasepp band parimad, häirivaid kollektiive aga ei olnudki, kuigi raudteejaama asju kuulasin peaasjalikult eemalt, külg maas ja  pilk raamatus.

20090815_231346 

Pildid on siin, kui keegi peaks huvi tundma. Mulle nii meeldib oma elu keeruliseks teha: näiteks pildistada kaugelt ja/või pimedas ja/või paigal mittepüsivaid objekte ja/või käsitsi-fookusega :P Paar pilti mulle endale isegi meeldivad, meeldiks veel rohkem kui ma viitsiks neid sutsu lõikuda ja rihti ajada.. Andkem mulle andeks, et ma praegu ei viitsinud.

Tagasiteel sai pisut avastatud müstilisemaid teid. Näiteks ma polnud kunagi sõitnud Haapsalust Lihula peale, mis oli mõnus vähese liiklusega hea tee.. Pärnu-Jaagupist Kergu peale sai ka trügitud õilsas lootuses et see on minu atlase ilmumise ja tänapäeava vahel vähemalt osaliselt asfalteeritud, aga .. see ei olnud. Pigem oli üks hullemas seisus kruusateid, mida ma viimastel aastatel kohanud olen. Sinna ma enam ei lähe ;)

Päris lõbus oli ka Olustveres põrnitseda teelelangenud puud ja kujutleda, paljud selle allee puudest sama "tugevad" olla võivad ;)

Järgmisel aastal ilmselt tuleb jälle Haapsalu plaani võtta ja seda sõltumata sellest, kas või kes kaasa tuleb või kaasa tulemata jätab.

Sildid: , ,