laupäev, märts 08, 2008

Sellest kuidas tähistada naistepäeva..

Tegelikult ei ole selles ju midagi keerulist - kindlasti suudaks nii mõnigi taibukam fella ka ise selle peale tulla, et hea plaan oleks näiteks selline:

  • Magada, magada, magada (parafraseerides unustuse hõlma vajuvat isake Leninit).
  • Osta pilet Hard Rock Laagrisse ning kaeda, mida Metsatöll Sadamateatris teeb..
  • Vahele pisut korraloomist ja toitumist..

Noh, good enough for a day, eh?!

DSC00069
(Pilt on vist 2006 Hard Rock Laagrist, by meself)
Töll väärib siiski paari sõna rohkem. Eks neid ole tegelikult korduvalt nähtud-kuuldud, aga nad suudavad ALATI rahva kaasa võtta ja tuju heaks teha.. Naestepääva erina oli ka väga lahe kui band jagas huvilistele tulpe. Peaaegu sama lahe kui see kui Liquido kinkis Griinil Mariale sünnipäeva puhul tordi ja publik laulis "häppi-bööfdei-dujuu" ;-)
.. ja HRL pileti ostmisega meenub loomulikult suine aeg, teelolek, orienteerumine kohtades, kus sa pole varem viibinud, ööbimine autos kuskil suvalises kohas kui uni juhtub tulema..
Raamatulugemine Enno valvsa pilgu all oli eriti lahe olgugi et tookord ma Paldiskisse ei jõudnudki. Oeh-jah.
DSC00007

Enivei, taaskord algab hooaeg, kus ma teen inimestele reklaami, et tuleb Laagrisse minna. Rabarockile võib minna, kui bandid tulevad head, aga Hard Rock Laagrisse tuleb minna igal juhul. Kui leidub mõni huviline, kes suudaks ilma draama ja osalistele jäädavaid kahjustuste tekkimise ohuta minuga HRL'ile tulla, siis andkem teada: saaks autos kohti hakata broneerima.. ;)

soundtrack : Metsatöll - Ussisõnad

Sildid: ,

12 Comments:

Blogger meRilin K said...

vabalt saab:)
Mis need kuupäevad olidki?

9/3/08 01:41  
Blogger Imre said...

http://www.hardrockclub.ee/laager/

Praeguseks on välja hõigatud bändid:
AMORPHIS (fin)
PRIMORDIAL (ire)
WITCHCRAFT (swe)

9/3/08 16:39  
Blogger Ray D. Noper said...

Hämmastav, sa näed sellelt lingilt midagi, mida mina ei näe.

Seejuures tuleb nentida, et Rabarockile on ametliku lehe järgi tulemas vähemalt üks väga hea esineja (ja päris mitu lihtsalt kuulatavat) ja HRL-i mitteametliku info põhjal (eelnev kommentaar) tüüpilised möiraahvid.

Ah, samas, misiganes, ilmselt ma ei ole piisavalt emo. Või goot. Või misiganes.

10/3/08 17:15  
Blogger Imre said...

Sa ei kujuta ettegi, mida kõike ma näen.. Informatsioon on erinevate allikate vahendusel Kaidolt pärit ja seega usun, et mõõdukalt ametlik. Nagu ka näitab Amorphise veebileht.

Rabarocki nimekirja ma olen ka kaenud, neil pole seni ühtegi esinejat, kelle nägemisest olulisel määral rõõmu tunneks. Küll aga olen ma tahtnud Amorphist ammu oma silmaga kaeda. Pealegi, tean ma kogemusest, et Laagri kvaliteet on vähemalt 30% ulatuses hea ka mittetuntud nimede osas ja väga mõnusas keskkonnas..

Sinu mitteemost mittegoot olemisest teen omavolilise järelduse, et sa ei plaani (üllatuslikult :P) HRLi külastada.
Pole hullu, ära erutu sellest - Go get a gadget or smth.. ;)

10/3/08 20:29  
Blogger Delorez said...

Rääkides hämmastavast, siis tuleb ära mainida teie väsimatus muusikamaitse üle kaklemisel.

Rääkides amorphisest, tuleb ära mainida, et ma küll suurt neist ei tea, aga viimase plaadi pääl on kõvasti üle poole lugudest mörinavabad, kusjuures enigma ja eriti black river on suisa Head Lood.

Ja kui witchcraft on seesama witchcraft, mida mina tean, siis sellest piisaks mullegi, et veidrasse eestimaa kanti tshillima minna.

Aga tuleb vist omaette see üritus ette võtta, sest immi autupääle saamiseks on tingimused liiga karmid..

11/3/08 09:40  
Blogger Ray D. Noper said...

Gadget ? Pardel ?

FAIL !! :P

Konservatiivsest vaatenurgast vaadatuna, eksole - palju metalliste ja eelmine kord sai keegi nuga ? Nunuh :P

11/3/08 10:31  
Blogger Imre said...

pardel on ok. Go get a pardel :P

ja nuga sai keegi üleeelmisel aastal. Samas ma ei väsi mainimast, et ma pole seal oma silmaga näinud isegi ühtegi agressiivset käitumist, veel vähem siis nugadega vehkimist.

Küll aga meenub täiesti tundmatute sägadega jalgpallimängimine, õlle jagamine, öised spontaansed laulupeod jms :P

11/3/08 11:55  
Blogger Ray D. Noper said...

Eks ta ole maitse asi - kellele meeldib muusika, kellele öine purjuspäi jalgpallimängimine, eks igaüks valib vastavalt ürituse :P

11/3/08 17:21  
Blogger Imre said...

Eesmärk ei ole ainult muusikat kuulata (mis on kodustes oludes mugavam ja tihti ka puhtama heliga) vaid meeldivalt aega veeta, mille hulka võib vabalt kuuluda ka öine jalgpall vms.

Aga btw, ma sain juba aru, et sa ei ole üritusest huvitet. Juba üle-eelmisel korral. Saa üle.

11/3/08 23:49  
Blogger Ray D. Noper said...

Noh, ma vaidlen pigem siin väite vastu, et "Hard Rock Laagrisse tuleb minna igal juhul". S.ttagi. See, et konkreetselt sina seda üritust heaks kiidad, ei ole mingisugune argument (võinoh, on, aga pigem negatiivne).

Aga jäägu sulle su arvamus, sest sinul on ju alati õigus (ja ma ei hakka ometi väitma, et sul ei ole, sest kesse seda mossitamist jälle näha tahab :P)

12/3/08 10:06  
Blogger Imre said...

Äkki oleks võinud sellest alustadagi, et sulle see lause ei meeldinud.. Ekslikult (nagu selgus) oletasin ma, et inimesed mõtlevad sinna juurde midagi sellist:

"See on imre blogi. Siin ta kirjutab oma arvamustest asjadele. 'HRL'ile tuleb minna' tähendab seega, et tema läheb kindlasti. See EI tähenda, et kõik peavad minema."

Btw, see on ka näide, et ma eksisin, oletades et inimesed suudavad mõista, et ma ei kandideeri sõnasõnalisele tõele ja absoluutsusele. Kui ma kunagi aega saan siis sebin mingi diskleimeri, mis ütleb, et ma ei sunni kedagi minema Hard Rock Laagrisse.

Et sulle mitte pettumust valmistada, siis pean nüüd ilmselt mossitama ?
(miks?:S)

12/3/08 10:25  
Blogger Ray D. Noper said...

No ja ma täiendasingi sinu väidet - "tuleb HRL-i minna" pole ilmselt igaühe jaoks, vaid pmst neile, kelle jaoks muusika pole festivalil olulisim, vaid hoopis jalgpall, õlu jne.
Sa vist ikka ei mõtle kaasa piisavalt :P

12/3/08 10:46  

Postita kommentaar

<< Home