pühapäev, oktoober 26, 2008

Sellest, et läheneb aeg vait olemiseks..

Aaagh! Kas tunda headmeelt info üle või "halba meelt" selle sisu üle  - ei teagi. The Master of Bad Timings olen ma niiehknii. Ilmselt midagi veel. Magagem selle peale:

"Aga kui ollakse noor, siis selges hommikuvalguses säärased masendavad tunded kaovad."
(M.Atwood "Pime palgamõrvar").

Ja kui ma kunagi jõudsin kellelegi vihjata, et see raamat ei saa vedama, siis nagu näha muuhulgas ülalolevalt skeemilt, oli see viga ajutise iseloomuga. Väga meeldiv raamat aeglaselt lugemiseks. Unenägu.

Ahjaa, ja homme on see päev, mida ma olen septembri algusest oodanud - ma saan lipata Eesti kauneimasse linna Jõgevale ja lasta enda kallal teha HIRRRMSAID asju. Auhinnaks võimalus nädala või kaks olla maruvagur mitteköhiv mitterääkiv mittetoituv  pahur tomp. Loodetavasti on kogu sellest kremplist ka mingit kasu.

Soundtrack on täna blues (ilmselt rohkem kui tervislik oleks): 
    J Page Ft R Plant - Since Ive Been Lovin You
    Led Zeppelin - Tea for one

Sildid: