kolmapäev, mai 14, 2008

Sellest, kuidas head filmid ei hoia must eemale..

Aagh. Ei viitsi rohkem rõkata kui ainult niipalju, et ilmad on ilusad ja elu on lill. Selline kiiremat sorti. Mitte päris Indy500 (žesti tehke ise!), aga kohati jääb mulje, et palju pole ka puudu. Filmide jaoks saab ja peab sellegipoolest aega võtma. Seda enam, kui eriti paadunud meist ei suuda pidurdada filmikogumist. Viimaste päevadega on näiteks mu kogusse lisanudud:

  • Hannibal - Mmm. Dr Lecter'i sarja filmid tahaks kunagi kõik kätte saada ..
  • Departed - üle keskmise vaadatav twist-twister.
  • Clockwork Orange - Tähh tekitajaile. See on klaasika.
  • The Gathering Storm - pole õrna aimugi, aga kui kaanel on Ridley Scott ja DVD maksab 19 eeku siis ma olen nõus ka pimesi ostma ;)

Reklaamiminutid vol2: Ateenas näidatakse Steve Buscemi direkteeritud (kiunuge) ja näideldud teost Interview . Ma olen seda küll juba näinud, aga ma tahan seda ka suurel linal kaeda. Kui peaks leiduma vaba aega ja assisteerimishuvilisi noori, siis.. noh, oleks päris tore.

Ja kui juba filmide pihta kilkamiseks läks, siis vaatasin täna õpetlikku filmi Before the Devil Knows You're Dead. Seda soovitan ka. Pisut haige, aga ilmselt taiplikumaid see ei üllata - miks muidu ma sellele reklaami teeks ;) Philip Seymour Hoffman ei ole vist üheski mitte-lahedas veidras filmis mänginud.

Oeh, ja siis on veel mai lõpul tulemas Hispaania filmid! Oi kui keeruline on leida motivatsiooni ületundide ja kooliasjade jaoks :P Aga ma ei kurda, läheneb ära-kompatiibel hooaeg ja mul on Tiamati uus album ..

Marurahul.

soundtrack: Tiamat - Will they come

Sildid: , ,