pühapäev, detsember 21, 2008

Sellest kui raske on Ripley't mängimas näha..

Olles müünud oma hinge videolaenutusele (oman kliendikaarti), külastan seda asutust aeg-ajalt. Ma olen üsna filmisõber ja kui lisada komplekti regulaarsed ausushood, siis juhtubki nii, et ma ei piraaditse, vaid töölt tulles haaran näiteks Poe tänavalt õhtuks filmi. Viimati jäi silma Ripley's game - Malkovich'iga film ei saa päris kehv olla. Kui mitte muud, siis tõotab olla vähemalt jabur. Ma polnud küll näinud filmi "Talented Mr Ripley", aga pole vast hullu..

Etsiis, laenutasin selle filmi ja asusin usinalt kodus vaatama: algustiitrid, lahe intro, väike sissejuhatus põhiliini ja  ..tegevus peatub! .. paus. .. paus... . .. paus. .. Krt, nad, va kaabakad, andsid mulle katkise plaadi. Vaatasin kurja pilguga kuidas plaadialune nägi välja nagu 20 vihast neegrit oleks seal renju't mänginud, plaadi pealmises osaski 3-4 auku. Et siis sel õhtul filmi ei saanud, vaatasin selle asemel pisut Dilbertit. Oeh-jah.

Järgmisel päev.

Läksin optimistlikult Poe-tänavale tagasi, õilsas usus nõuda omale korralik plaat. Sisimas küll pisut kripeldas, et tekib situatsioon, mida KR nimetaks konfliktiks, kuid kuna ma teadsin, et mul on õigus (s.t. tugevalt kahtlustasin, laenutustingimusi ma tegelikult peast ei teadnud), siis olin ka selleks valmis. Selgus, et õnneks oldi laenutuses peaaegu koostööaltid. Võeti plaat, lubati kontrollida ja kuna ma mainisin, et ma sooviks seda filmi ikkagi näha, siis paluti homme tagasi tulla. Hmm. Niipaljukest siis usaldust, et kui klient ütleb, et plaat on vigane, siis see ka ON vigane. No, no big deal, nagunii on boonus-tööpäevad ja pean kesklinnas olema, lippasin siis vaguralt filmitult minema.

Järgmine päev.

Läksin entusiastlikult Poe-tänavale tagasi, õilsas usus nõuda omale korralik plaat. (Märkasite, onju, et siin me oleme juba olnud ?). Kahtlustasin, et nad võivad hakata mult uuesti laenutustasu nõudma, kuid ei muretsenud, sest olin veendunud, et mul on õigus see film tasuta saada. Siiski olin optimist, et probleeme ei teki, ja nii peaaegu oligi. Nad tõesti mainisid, et "mhmh, oli jah vigane" ja andsid mulle uue plaadi sama filmiga. Täitis mingi teistsuguse paberi, kus oli kenasti kirjas "ASENDUSPLAAT" ja 0 kr. That's the way to do it! Lippasin siis tunde hiljem õhtul tööpäevast väsinult koju ja asusin vaatama: algustiitrid, lahe intro, väike sissejuhatus põhiliini ja ..tegevus peatub! .. paus. .. paus... . .. paus. .. Krt, nad, va kaabakad, andsid mulle katkise plaadi! (märkasite ajaloo kordumist, onju ?). Etsiis mulle anti asendusplaadiks teine vigane plaat. Plaadialune oli küll pisut ilusam, aga plaadipealsel oli pooltosinat erineva suurusega auku. Vähemalt erinevate kohta peal kui eelmine kord.

Ma ei tea küll mis homme juhtuma hakkab, aga las ma annan teile väikese vihje, kuidas see lugu jätkub:

Järgmine päev.

Läksin entusiastlikult Poe-tänavale tagasi, õilsas usus nõuda omale korralik plaat.

....

(to be continued)

Sildid: , ,